خلاصه داستان فیلم اتاقک گلی + اسامی و بیوگرافی بازیگران

0

فیلم اتاقک گلی : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم اتاقک گلی همراه با اسامی عوامل با بازی آناهیتا افشار،تورج الوند،فریدون حامدی… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم اتاقک گلی

فیلم به کارگردانی محمد عسگری، تهیه‌کنندگی داود صبوری و نویسندگی پدرام کریمی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر عاشقانه،اجتماعی و خانوادگی است. این فیلم در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد.

خلاصه داستان

روایتی از عملیات مرصاد در سال ۶۷ و حمله منافقین به کشور و حضور لشگر ۲۷ محمد رسول‌الله در سه‌راه اسلام‌آباد و منهدم کردن ادوات جنگی است که در عملیات مرصاد یک دسته از رزمندگان لشگر ۲۷ برای حفاظت از ساکنان روستای شیان عازم این منطقه می‌شوند اما…

خلاصه داستان فیلم اتاقک گلی

اسامی بازیگران فیلم اتاقک گلی

تورج الوند

متولد دهه ۷۰ در تهران، یکی از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در فیلم نگهبان شب در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ به شهرت رسید. او کاندید بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ برای بازی در این فیلم شد. از دیگر آثار وی می توان به نقش های کوتاهی که در فیلم هایی چون دشت خاموش، کلمبوس، سفر در خانه، دست بالای دست ، کمد دیواری، رهگذر، روح، ملکوت، رویای خام و… اشاره کرد.

بازیگران فیلم اتاقک گلی

تورج الوند بازیگر نقش اول فیلم اتاقک گلی

آناهیتا افشار

زادهٔ ۷ مرداد ۱۳۶۵ بازیگر ایرانی است. او بیشتر بخاطر بازی در سريال پرطرفدار سه در چهار شناخته می‌شود و شهرت دارد.از جمله آثار او می توان به قورباغه،پوست شیر،ترش و شیرین،زیر هشت،سایه بان،پل خواب،هفت و نیم و… اشاره کرد.

آناهیتا افشار در فیلم اتاقک گلی

دیگر عوامل

مجری طرح: داوود صبوری، فیلمنامه‌نویس: پدرام کریمی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، چهره‌پرداز: شهرم خلج، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراح لباس: فاطمه صفری، تدوین: میثم فلاح، صدابردار: بهمن اردلان، مهدی فیض مندیان، آهنگساز: حبیب خزاعی‌فر، جلوه‌‌های بصری: حسن نجفی

نظرات