دانلود قسمت هفتم فصل دوم پوست شیر حجم رایگان و کامل

0

قسمت هفتم فصل دوم پوست شیر یا قسمت ۷ فصل ۲ سریال پوست شیر یکی از هیجانی ترین قسمت های این سریال است. سریال پوست شیر قسمت ۸ فصل ۲ هشتم فصل دوم مورد توجه دنبال کنندگان سریال قرار گرفت و شما می توانید در ادامه مطلب آن را از زردفیلم دانلود کنید.

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال

قسمت هفتم پوست شیر

هادی حجازی‌فر – نعیم مولایی
شهاب حسینی – سرگرد محب مشکات
پانته‌آ بهرام – لیلا برزگر
علیرضا کمالی – رضا پروانه
مهرداد صدیقیان – صدرا کوهستانی
پردیس احمدیه – ساحل مولایی
ژیلا شاهی – مژگان
بابک کریمی – بهزاد صحرایی

خلاصه داستان سریال

مردی به‌نام نعیم، پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و می‌خواهد سال‌های نبودنش را برای دختر خود ساحل جبران کند، مادر ساحل مخالف این ارتباط است، اما اتفاقی عجیب همه‌چیز را به هم می‌ریزد، قاتلی به‌طرز فجیعی، ساحل را می‌کشد و حالا نعیم به‌موازات محب مشکات، سرگرد اداره آگاهی به‌دنبال قاتل می‌گردد.

لینک های دانلود سریال

برای دانلود قسـمت ۷ فصل ۲ پوست شیر لینک زیر را کلیک کنید.

دانلود قسمت هفتم فصل دوم پوست شیر

*

همچنین شما می توانید از طریق لینک زیر تمامی قسمت های این سریال زیبا را دانلود کنید.

دانلود سریال پوست شیر

*

قسمت هفتم پوست شیر

نقد و بررسی تا قسمت هفتم فصل ۲ پوست شیر

این سریال خشونت و قتل دارد؛ تصور آتش‌سوزی را داریم که شاید گره‌های داستان بعداً باز شود و روال داستان به‌شکل دیگری پیش برود، اما «پوست شیر» به این دو جذابیت صرفاً تکیه نکرده است و عوامل عاطفی در آن وجود دارد، دلتنگی‌های پدر برای دختر؛ ابتدا دخترِ قصه پدرش را که از زندان آزاد شده است نمی‌پذیرد و بعد آن حسّ عاطفی پدر و دختر شکل می‌گیرد، عاشقانه‌هایی که در داستان وجود دارند و طلاقی که رخ داده است و می‌تواند بازگشت داشته باشد، فضای معمایی و پلیسی سریال است که با ایجاد تعلیق در داستان، به جذابیت «پوست شیر» بیشتر کمک کرده است.

زمان پخش قسمت بعدی سریال چه زمانی است؟

قسمت بعدی سریال با عنوان قسمت شانزدهم یا قسمت هشتم فصل دوم پوست شیر چهارشنبه آینده ساعت ۸ صبح از وبسایت زردفیلم منتشر می شود.

نظرات