بیوگرافی تورج الوند بازیگر و همسرش + عکس ها و سوابق هنری و اینستاگرام

0

بیوگرافی تورج الوند بازیگر و همسرش + عکس ها و سوابق هنری و پیج اینستاگرام

بیوگرافی و سوابق تورج الوند بازیگر و همسرش + عکس ها و سوابق هنری و اینستاگرام تورج الوند همراه با فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری تورج الوند و عکس های شخصی اینستاگرامی در بیوگرافی تورج الوند در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی تورج الوند بازیگر و همسرش + عکس ها و سوابق هنری و اینستاگرام

بیوگرافی تورج الوند بازیگر

تورج الوند, متولد دهه ۷۰ در تهران، یکی از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در فیلم نگهبان شب در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ به شهرت رسید. او کاندید بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ برای بازی در فیلم نگهبان شب شد.

ازدواج و همسرش

ایشان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی و زندگی شخصی تورج الوند بازیگر

سوابق بازیگری

آقای الوند از سال ۹۱ بطور حرفه ای وارد بازیگری شده است و قبل از آن به عنوان دستیار صحنه مشغول به کار بوده است. وی کارش را با ایفای نقش در چند فیلم کوتاه آغاز کرده است. جالب است بدانید که او تاکنون اجرای تئاتر روی صحنه نداشته و از بازیگران حرفه ای تئاتر نیست، اما نقش های کوتاهی در فیلم هایی چون دشت خاموش (۱۳۹۹) ، کلمبوس (۱۳۹۶) ، سفر در خانه ، دست بالای دست (غلامرضا ساغرچیان)، کمد دیواری (عامر وجدانی)، رهگذر (علیرضا ابراهیم‌پور)، روح (حسین بغدادی)، ملکوت (سامیار همتی‌نژاد)، رویای خام (امین عزیزی)… و … حضور داشته است.

زندگینامه تورج الوند بازیگر

این بازیگر جوان با فیلم سینمایی « دشت خاموش » به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه کنندگی سعید بشیری در بخش رقابتی افق های نو هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز حضور داشته و همچنین بازی درخشان او در فيلم كوتاه ” عسل ” به کارگردانی پروین مقدم زاده و تهیه کنندگی سید جواد حسینی در فستيوال كانادا در سال ۲۰۱۸ دیده شد.

بیوگرافی تورج الوند بازیگر فیلم نگهبان شب

تورج الوند همچنین در فیلم کوتاه صفحه مشکی میشود، نويسنده و کارگردان : آرش خیاطان بازی کرده و به عنوان دستیار و مدیر صحنه در فیلم هایی چون «کلمبوس»، «سفر در خانه»، «نوار زرد»، «همه چی عادیه»، «هت تریک»، «چهارگاه»، «تاریکی شب روشنایی روز»، «ماه گرفتگی»، «با ستاره بودن»، «عالیجناب»، «۳۶۰ درجه»، «هویت»، «نیمرخ ها»، «بازی‌های مردانه» حضور داشته است.

عکس های اینستاگرامی تورج الوند

بیوگرافی تورج الوند بازیگر فیلم نگهبان شب

آقای الوند در جدیدترین کار هنری خود در فیلم نگهبان شب به کارگردانی رضا میرکریمی به عهنوان نقش اول و کلیدی ایفای نقش کرد. او بازیگر نقش اول فیلم است و پیش از این کارنامه‌ای جز بازی در فیلم‌های کوتاه نداشته، آنچنان در نقش خود جا افتاده که از آغاز تا پایان فیلم، مخاطب با او همراه می‌شود.
او با نقش آفرینی درخشان خود موفق شد کاندید بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم نگهبان شب شد.
از دیگر بازیگران این فیلم، محسن کیایی، علی اکبر اوصانلو، صفورا خوش طینت، لاله مرزبان، تورج الوند، فهیمه هرمزی و … هستند.

بیوگرافی تورج الوند بازیگر نقش اول فیلم نگهبان شب

او میگوید: این فیلم پنجمین فیلمی بود که برای آن تست بازیگری می دادم و هربار با وجود رد شدن از این که بهترین خودم را ارائه داده بودم راضی برمی‌گشتم. تا این که در نهایت برای این فیلم انتخاب شدم و به آقای میرکریمی گفتم انقدر در این فیلم خوب بازی خواهم کرد که مخاطب فرق بین من و یکی از بومیان کرمان را تشخیص ندهد.

بیوگرافی تورج الوند

سریال سفر در خانه

سریال سفر در خانه اولین تجربه تورج الوند در یک مجموعه تلویزیونی است که در سال ۹۶ به کارگردانی بهمن گودرزی در کنار بازیگرانی نظیر حسن پورشیرازی، امیر نوری، نسرین مقانلو و علی مسعودی و … نقش آفرینی کرد.

فیلم کلمبوس

در سال ۱۳۹۶ با بازی در فیلم کلمبوس به کارگردانی هاتف علیمردانی در کنار بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، سعید پورصمیمی، شبنم مقدمی و مجید صالحی و … تجارب خوبی را کسب کرد.

عکس های تورج الوند

فیلم ها و سریال ها

دشت خاموش (۱۳۹۹)
کلمبوس (۱۳۹۶)
سفر در خانه (سریال تلویزیونی) (۱۳۹۶)
هت تریک (۱۳۹۶)

فیلم کوتاه عسل

فیلم کوتاه صفحه سیاه می شود

فیلم سینمای دشت خاموش

و …

تورج الوند بازیگر

صفحه در اینستاگرام

پیج رسمی تورج الوند را با نشانی touraj.alvand دنبال کنید و تصاویر و افتخارات و و عکس های جدید او در پیج شخصی اش مشاهده کنید

تورج الوند و همسرش

 

نظرات