بیوگرافی کامران ملک مطیعی بازیگر و همسر و فرزندانش + عکس جدید و جنجال اخیر

1

بیوگرافی کامران ملک مطیعی بازیگر و همسر و فرزندانش + عکس جدید و جنجال اخیر

بیوگرافی کامران ملک مطیعی و الان کجاست : کامران ملک مطیعی بازیگر،کارگردان،مجری،نویسنده رادیو و تلویزیون ایرانی پس از انقلاب سال ۱۳۴۲ در تهران چشم به جهان گشود. وی فرزند مرحوم کیومرث ملک‌مطیعی بازیگر قدیمی‌ سینما و تلویزیون ایران است و در حال حاضر در واشینگتن آمریکا زندگی می‌کند. او در سال ۱۳۸۴ از ایران به آمریکا مهاجرت نمود. در ادامه مطلب به معرفی و بیوگرافی کامران ملک مطیعی و همسرش و فرزندانش با عکس و تصاویر و زندگینامه تا خانواده و مهاجرت و حواشی و جنجال ها و پیج اینستاگرامش با ما همراه باشید.

کامران ملک مطیعی بازیگر

بیوگرافی کامران ملک مطیعی

کامران ملک مطیعی (kamran malakmoteie) فارغ‌التحصیل رشته موسیقی، اقتصاد و تئاتر در تهران است و قبل از آنکه به سینما بیاید به عنوان گوینده و صداپیشه در رادیو و تئاتر فعالیت داشت.

سوابق بازیگری

ملک‌مطیعی، فعالیت بازیگری را از تئاتر و گویندگی در رادیو در سال ۱۳۶۲ آغاز کرد، اما به چهره ای معروف تبدیل نشد. او با بازی در سریال زیر آسمان شهر ۱ به شهرت رسید. مهم‌ترین نقش او در ایران بازی در سریال طنز “زیر آسمان شهر” در سال ۱۳۸۰ در نقش دكتر “مهرتاش سرايدار” بود که موفقیت زیادی در این سریال داشت.

او در این سریال در کنار پدرش کیومرث ملک مطیعی معروف به غلام شیش لول بند به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی و زندگینامه کامران ملک مطیعی بازیگر

کامران ملک‌مطیعی در سال ۱۳۶۲ کار هنری را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد و تا سال ۱۳۸۰ فعالیت‌های گسترده‌ای را در رادیو، تئاتر و تلویزیون داشت.

در سال ۱۳۶۹ در یکی از مجموعه‌های آیتمی که با مضمون‌های سیاسی برای کودک و نوجوان به کارگردانی ثریا قاسمی ساخته شده بود در کنار مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت که آن برنامه در سال ۱۳۷۱ بنام مشت‌های کوچک روی آنتن رفت. مهران مدیری از مشت‌های کوچک به عنوان اولین تجربه نقش آفرینی خود در تلویزیون یاد کرده‌است.

همزمان بازی در زیر آسمان شهر، در سال ۱۳۸۱ یک برنامه ۹۰ قسمتی بنام توی خونه به همراه ارژنگ امیرفضلی را کارگردانی کرد که هنرمندانی مانند کیومرث ملک‌مطیعی، رضا عبدی، رضا بنفشه‌خواه، محمد شیری، مهیار پورحسابی، داوُد ولی‌پور، میلیشا مهدی‌نژاد، و ماندانا اصلانی بازیگران آن بودند.

او در سال ۱۳۸۴ پس از یک دوره ممنوع التصویری چند ساله در یک سریال مناسبتی برای دهه فجر به نام پایان نمایش به کارگردانی بهمن زرین‌پور ایفای نقش نمود و ایران را ترک کرد.

علت ممنوع التصویری کامران ملک مطیعی

از ممنوع التصویری تا مهاجرت

ملك‌مطيعی پس از ممنوع‌التصویر شدن در سال ۱۳۸۴ از ایران خارج شد و به آمریکا مهاجرت کرد. او در سال ۱۳۸۰ در زمان پخش قسمت های اخر زیر آسمان شهر ۱ بنا به دلایل نامشخصی ممنوع التصویر شد و بلافاصله از سریال کنار گذاشت.

همسر و فرزندان کامران ملک مطیعی

ایشان سال ها پیش در اوج جوانی با خانمی به نام شهین ازدواج کرد که بعدها این ازدواج به جدایی و طلاق انجامید. حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های کیانا و دریا است. فرزندان کامران ملیک مطیعی هم اکنون در خارج از کشور زندگی می کنند.

همسر و فرزندان کامران ملک مطیعی

کامران ملک مطیعی بازیگر سریال زیر آسمان شهر ۱

کامران ملک مطیعی بازیگر با هنرنمایی در نقش دکتر مهرتاش سرایدار در سریال زیر آسمان شهر ۱ به کارگردانی مهران غفوریان شناخته شد او در کنار مرحوم ملکه رنجبر و حمید لولایی و مرحوم کیومرث ملک مطیعی و مهران غفوریان و یوسف تیموری در این سریال به هنرمندی پرداخت.

سریال دایی جان ناپلئون

او با نقش آفرینی در یک نقش کوتاه در کنار پدر خود کیومرث ملک‌مطیعی، سعید کنگرانی و پرویز فنی زاده در سریال دایی جان ناپلئون به کارگردانی ناصر تقوایی پا به عرصه بازیگری گذاشت.

به گفته خویش وی در سال‌های فعالیت خود در ایران رابطه بسیار نزدیکی با منوچهر نوذری، فرهنگ مهرپرور، بهمن زرین‌پور، مهران مدیری و ناصر عبداللهی داشته‌است.

کامران ملک مطیعی اعتراضات 1401

کارگردانی

کامران ملک مطیعی تجربه کارگردانی مجموعه تلویزیونی را نیز در کارنامه خود دارد او برای نوروز ۱۳۷۸ طنز آیتمی را بنام جمعه‌ها کارگردانی کرده‌است که از بازیگران آن می‌توان به داوُد ولی‌پور، نیما صنعتی، حسین لطیفی، امیر جوشقانی و محمود اوین اشاره کرد. طنز آیتمی جمعه‌ها نخستین کار تلویزیونی شهاب حسینی و کیوان ملک‌مطیعی (برادر کامران ملک‌مطیعی) به‌شمار می‌آید.

کامران ملک‌ مطیعی بازیگر سابق ایرانی در طول مدت فعالیت های خود در ایران تنها در یک فیلم سینمایی به نام مهره به کارگردانی محمدعلی سجادی بازی کرد. اما پس از سکونت در ایالات متحده آمریکا در یک فیلم کوتاه بنام برای پرنده‌ها و ۲ فیلم بلند بنام‌های بکارت و خارجی‌های لعنتی ایفای نقش کرده‌است.

ممنوع التصویری

کامران ملک‌مطیعی که در آغاز دهه هشتاد یکی از پرکارترین مجریان برنامه‌های زنده تلویزیونی در استان‌های مختلف بود در سال ۱۳۸۰ خورشیدی در حین برداشت واپسین قسمت‌های زیر آسمان شهر ۱ بنا به دلایل نامشخصی ممنوع التصویر شد و بلافاصله از سریال کنار گذاشته شد.

به گفته کامران ملک‌مطیعی، در سال ۱۳۸۱ وی قرار بوده در سریال کوچه اقاقیا به کارگردانی رضا عطاران ایفاگر نقش فرهاد تهرانی که آن را رضا شفیعی‌جم بازی کرد باشد.

کامران ملک مطیعی کجاست

کامران ملک مطیعی کجاست

آقای ملک مطیعی در سال ۱۳۸۴ ایران را برای وی در حال حاضر در یک رادیوی محلی کار می کند و با برنامه ایستگاه فردا همکاری مستقیم دارد. او همچنین یک شبکه رادیویی پارسی زبان با نام رادیو توکا را تاسیس نمود که در یازدهم تیرماه ۱۳۹۲ با پخش ویژه برنامه ای به نام گلباران فعالیت خود را آغاز کرد. او این اواخر علاوه بر اینکه در فعالیت‌های هنری در آمریکا نیز مشغول است و در يك فيلم ضد انقلاب اسلامي نيز حضور پيدا كرده است.

عکس های جدید کامران ملک مطیعی

تئاتر

نمایش زائر به کارگردانی حمید امجد
نمایش کمدی شب سیزدهم به کارگردانی و نگارش حمید امجد
نمایش کمدی تو این بنگاه معاملاتی چه خبره؟ به کارگردانی مجید جعفری و نگارش منوچهر نوذری
نمایش ویلای پُر ماجرا

بازی در نمایش “طبیب اجباری” به کارگردانی “کیومرث ملک‌مطیعی” ۱۳۶۷
بازی در نمایش “گیج” به کارگردانی “کیومرث ملک‌مطیعی” ۱۳۶۷
بازی در نمایش “شیطان” به کارگردانی “کیومرث ملک‌مطیعی” ۱۳۶۷
بازی در نمایش “تو این معاملات ملکی چه خبره” به کارگردانی “مجید جعفری”؛ ۱۳۷۲
بازی در نمایش “دزد و کلانتر” به کارگردانی “قاسمی‌وند”؛ ۱۳۷۲

فیلم ها و سریال های کامران ملک مطیعی

(۱۳۷۶) مهره در نقش مولایی
(۲۰۱۴) برای پرنده‌ها در نقش قاضی
(۲۰۱۴) بکارت به کارگردانی سعید خوزه
(۲۰۱۵) خارجی‌های لعنتی به کارگردانی سعید خوزه

۱۳۷۴ پهلوانان نمی میرند
۱۳۷۶ قطار ابدی
۱۳۷۷ بیست
۱۳۷۷ مهربانی
۱۳۷۹ مثل زندگی
۱۳۸۰ زیر آسمان شهر

۱۳۵۵ دایی جان ناپلئون در نقش همکلاسی سعید
۱۳۶۸ بهارانه

۱۳۶۹ مشت‌های کوچک به کارگردانی ثریا قاسمی
۱۳۸۱ توی خونه (یکی از کارگردانان به همراه ارژنگ امیرفضلی)
۱۳۸۴ پایانِ نمایش (به کارگردانی بهمن زرین‌پور)

فیلم ها و سریال های کامران ملک مطیعی

سوابق در رادیو

۱۳۶۳ صبح جمعه با شما (گوینده)
۱۳۷۱ عصرانه

مجری

برنامه فرهنگی و هنریِ تیراژه
شب‌های گرم (اجرا در شبکه ۱ سیما)

1 دیدگاه در “بیوگرافی کامران ملک مطیعی بازیگر و همسر و فرزندانش + عکس جدید و جنجال اخیر

  1. بنده ی خدا گفت:
    1
    1

    دمش گرم ،همین که مثل بعضی از هنرمندان پاچه خوار برای یه نقش یا اجرا یا هزار تومان پول ،شرافت ش را زیر پا نگذاشته ، جای تقدیر دارد ، درود بر شرافت و جوانمردی ات

نظرات