دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۵ پنجم (قسمت ۵ سریال شهباز) از تلوبیون

0

دانلود کامل قسمت پنجم ۵ سریال شهباز قسمت ۵ با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه یک سیما همراه با لینک دانلود و تماشای آنلاین سریال شهباز قسمت پنجم ۵ که حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه ۱ و تلوبیون منتشر پخش شد را در ادامه مشاهده کنید:

سریال شهباز قسمت پنجم 5

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۵ پنجم (قسمت ۵ سریال شهباز) از تلوبیون

لینک دانلود مستقیم و تماشای انلاین قسمت پنجم “سریال شهباز” از شبکه یک سیما در ساعت ۲۲:۱۵ و ساعت ۲۳ از شبکه پنج پخش میشود، فیلم کامل را در لینک زیر ببینید:

شما میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار سریال شهباز قسمت پنجم ۵ را در تلوبیون و اپارات و شبکه یک ببینید:

سریال پلیسی، معمایی شهباز بتازگی از شبکه یک سیما و شبکه پنج تلویزیون پخش می‌شود که درباره حملات سایبری هکر تولید شده است.

اینروزها هر شبکه تلویزیونی را که نگاه می کنی با سریال امنیتی و پلیسی مواجه میشوی که درباره جاسوسی در کشورمان است.سال ها قبل سریال های تلویزیونی در ژانر خانوادگی و اجتماعی تولید میشد و مخاطبان زیادی داشت مانند همسران و خانه سبز، خانه به دوش، چهاردیواری و .. که هنوز هم اگر از شبکه های مختلف پخش شود، پر بیننده و پر مخاطب هستند. اما حالا بیشتر مجموعه های تلویزیونی پلیسی و امنیتی شده است.

تهیه‌کننده این سریال عنوان کرد: «شهباز» بسیار پر سکانس است و در لوکیشن های خاص مثل ادارات و نهادهای دولتی فیلمبرداری می شود، برخی از این ارگان ها به مجموعه اعتماد می کنند و برخی دیگر نه که این یکی از چالش های ماست. دیگر مشکل ما این است که سکانس های سریال زیر ۲ دقیقه هستند که این پروسه فیلمبرداری را سخت می کند.

لازم به ذکر است، کارگردانی سریال شهباز در ژانر پلیسی، جنایی و معمایی، محصول سال ۱۴۰۱ صدا و سیما برعهده حمید رضا لوافی است. نویسندگی آن را «مینا خدیوی» برعهده دارد و تهیه کنندگان آن امیرحسین آشتیانی‌ پور و مهدی علی نقی پور هستند. این مجموعه یکی از مجموعه‌ های تلویزیونی پر لوکیشن است که عوامل آن علاوه بر حضور در تهران به شهرهای قزوین، رودبار و کیش نیز مسافرت می‌ کنند و تیم تولید اکنون در شرکتی فنی مهندسی در سعادت‌ آباد تهران مشغول ضبط سکانس‌ هایی از سریال هستند.

سریال تلویزیونی شهباز در ۳۰ قسمت هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. آرش مجیدی، رضا داوودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر و پاوان افسر در این مجموعه نقش آفرینی می کنند.

از سال ۱۳۹۷ در گروه فیلم و سریال شبکه پنج مطرح شد، پس از یک سال و نیم پژوهش و نگارش، متن به اتمام رسید و از بهمن ۱۴۰۰ فیلمبرداری را آغاز کردیم که همچنان مرحله تولید ادامه دارد.

نظرات