دانلود کامل سریال برف بی صدا می بارد قسمت ۸۷ هشتاد و هفتم قسمت ۱۹ +پخش آنلاین

1

دانلود کامل سریال برف بی صدا می بارد قسمت ۸۷ هشتاد و هفتم قسمت ۱۹ بخش دوم سریال برف بی صدا می بارد قسمت ۸۷ قسمت ۱۹ هجدهم فصل دوم سریال برف بی صدا می بارد با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه سه سیما در ادامه ببینید که سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۰:۱۵ از تلویزیون پخش میشود:

قسمت 19 بخش دوم سریال بی صدا می بارد قسمت 87

دانلود کامل سریال برف بی صدا می بارد قسمت ۸۷ هشتاد و هفتم قسمت ۱۹ +پخش آنلاین

لینک های دانلود بعد از پخش قسمت ۸۷ هشتاد و هفتم سریال برف بی صدامی بارد اضافه شد

۴ مرداد ۱۴۰۱ قسـمت هشتاد و هفتم سریال برف بی صدا می بارد قسمت ۸۷ (قسمت ۱۹ فصل دوم سریال برف بی صدا می بارد) شبکه سه سیما حوالی ساعت ۲۰:۴۵ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۳ ببینید:

لینک پخش آنلاین قسمت ۱۹ بخش دوم سریال برف بی صدا می بارد:

سریال برف بی صدا می بارد یکی از جدیدترین آثار تلویزیون است که با یک گروه بازیگری خوب و یک کارگردان باتجربه مثل پوریا آذربایجانی، محصول سال ۱۴۰۰ از شبکه سه سیما پخش می شود. ساخت این سریال تاریخی از سال ۱۳۹۹ کلید خورده بود.

سریال «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی، نویسندگی زنده یاد مسعود بهبهانی‌نیا و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی می باشد.

فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، پوریا پور سرخ، الیکا عبدالرزاقی، پوریا شکیبایی، پاشا رستمی، پانته آ سیروس، مریم شیرازی، مهسا طهماسبی، آتیلا پسیانی، ثریا قاسمی، فریبا متخصص، امید روحانی، مینا وحید، سیامک ادیب، هاله گرجی، هادی دیباجی، شایسته ایرانی، رضا رویگری، امیر جنانی، سینا کرمی، یحیی توسلی، ستاره حیدرآبادی، نورا حنیف زاده، آیهان شایگان و… ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

فصل اول سریال برف بیصدا می بارد به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی پوریا آذربایجانی جلوی دوربین رفته است. پیش تولید این سریال از سال ۱۳۹۹ آغاز شد و در دوران شیوع ویروس کرونا تصویربرداری شد. مجموعه برف بی صدامی بارد به نویسندگی زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا در ۳ فصل به نگارش درآمد. نویسنده برف بی صدامی بارد، قبلا سابقه نوشتن سریال ۱۰۰ قسمتی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار را داشت و اکنون دست به نگارش طولانی‌ترین سریال تلویزیونی برای شبکه سه سیما زده است. فصل اول و دوم سریال برف بی صدامی بارد روایت‌گر دهه ۶۰ و ۷۰ کشورمان است. اما فصل سوم سریال که اکنون مراحل نگارش آن توسط تیم نویسندگی انجام می‌شود، دهه ۹۰ کشورمان را نشان خواهد داد.

سریال «برف بی صدا می بارد» حال و هوای دهه ۱۳۶۰ را به تصویر می کشد. در حالی که «نسرین» و خواهرش در حال آماده شدن برای مراسم ازدواج هستند، حملات هوایی افزایش می یابد. از طرفی افرادی قصد دارند تا با دسیسه های خود از این موقعیت استفاده کرده و این خانواده را نابود کنند.

1 دیدگاه در “دانلود کامل سریال برف بی صدا می بارد قسمت ۸۷ هشتاد و هفتم قسمت ۱۹ +پخش آنلاین

  1. خسرو گفت:

    سلام،ایکاش تلویزیون سریالهای شاد تری برا بینندگان بسازه،این فیلم اینقدر یخ و بی محتواس که حوصله آدمو سر میبره،مخصوصا رل خانم الیکا عبدالرزاقی ،که متاسفانه آدم یاد بدبختی،بیچارگی،یاس، ناامیدی و ….. می ندازه.

نظرات