اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم خداحافظ المپیک + عکس ها و داستان کامل

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم خداحافظ المپیک + عکس ها و داستان کامل

عکس و بیوگرافی بازیگران فیلم خداحافظ المپیک با تصاویر و اسامی همه نقش ها تا خلاصه داستان فیلم خداحافظ المپیک با حواشی و افتخارات را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگران فیلم خداحافظ المپیک

«خداحافظ المپیک» یک فیلم کوتاه به کارگردانی مجتبی پوربخش مجری و کارشناس برنامه های ورزشی محصول سال ۱۳۹۸ با بازی بازیگران نه چندا شناخته شده ایرانی می باشد که در مدت کوتاه اکران توانسته جوایز جشنواره خارجی را از آن کند. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر فیلم کوتاه و داستانی می‌باشد.

فیلم کوتاه خداحافظ المپیک فیلمی در ژانر ورزشی به کارگردانی مجتبی پوربخش و نویسندگی بهنام بروجردی است. مجید گل‌سفیدی به‌عنوان تصویربردار و بابک زرین به‌عنوان آهنگساز در این فیلم با مجتبی پوربخش همکاری کرده‌اند.

بازیگران فیلم خداحافظ المپیک

  • طاهره عموزاده
  • رامین راستاد
  • هومن جوادی
  • مهری آل آقا
  • اصغر سندوسی
  • مرتضی قدیری
  • جابر وثوق
  • علیرضا شهرستانی
  • مریم جهانی

خلاصه داستان فیلم خداحافظ المپیک

خداحافظ المپیک، داستان یک دختر قایقران است که در مسیر رسیدن به المپیک با چالش‌های فراوانی مواجه می‌شود و…

خلاصه داستان فیلم خداحافظ المپیک

رامین راستاد

رامین راستاد

رامین راستاد متولد سال ۱۳۵۲ بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او با بازی در تنها دوبار زندگی میکنیم تا حدودی مطرح شد. از فیلم های دیگرش میتوان به باغ قرمز، آزاد به قید شرط، برخورد خیلی نزدیک، دایره زنگی، مجنون لیلی، یکی از میان همه، میم مثل مادر و پارازیت اشاره نمود.

طاهره عموزاده

طاهره عموزاده

فیلم کوتاه «خداحافظ المپیک» به کارگردانی مجتبی پوربخش، جایزه سیلور بهترین فیلم را از پنجمین جشنواره بین‌المللی سندبار در ایرلند دریافت کرد.

جشنواره فیلم سندبار، رویدادی برای فیلم‌های مستقل بین‌المللی است که در ایرلند شمالی برگزار می‌شود. این جشنواره در پی منتخب کردن آثار فیلم‌سازانی است که جدیت و خلاقیت را در آثارشان به تصویر می‌کشند.

فیلم کوتاه خداحافظ المیپک تاکنون در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی از جمله در کمشورهای آمریکا، چین، کانادا، ایتالیا، پرتغال، مجارستان و… حضور داشته و عناوین مختلفی را کسب کرده است.

مجتبی پوربخش

مجتبی پوربخش بیشتر برای مردم در برنامه های ورزشی شناخته شده است پور بخش که در شبکه ورزش در برنامه هایی همچون آقای ورزش و ورزش تعطیل نیست و هم اکنون در برنامه فوتبال یک به تهیه کنندگی و مجری گری در حال فعالیت می باشد،

این فیلم که اولین تجربه کارگردانی پوربخش بوده است توانست در جشنوراه های مختلف نظیر آمریکا، چین، کانادا، ایتالیا، پرتغال، مجارستان حضور پیدا کرد و توانست در بخش های مختلف جوایز متعدد را نصیب خود نماید همچنین این فیلم در جشنوراه سندبار موفق به دریافت جایزه سیلور بهترین فیلم نیز گردید.

برخی عوامل

مدیر فیلمبرداری: مجید گل سفیدی صدابردار: میثم معتمدی طراح گریم: مهدی صیاد آهنگساز: بابک زرین مدیر تولید: علی حیدریان منشی صحنه: مسعود صحبتی عکاس: حمید خیراندیش روابط عمومی: مینا آتشی

نظرات