بیوگرافی شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال و همسرش با عکس و جنجال ها + سوابق

1

شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال متولد ۲۸ دی سال ۱۳۷۲ در کرج یکی از گزارشگران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. او که از سال ۱۳۹۷ وارد حیطه گزارشگری فوتبال شده بود، در دی ماه ۱۴۰۱ به دلایل شخصی از تلویزیون خداحافظی کرد. در ادامه بیوگرافی شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال و همسرش + اینستاگرام و سوابق ورزشی و زندگینامه (شایان مرادی نسب) و خانواده اش ، پیج اصلی اینستاگرامش به همراه زندگی شخصی و خصوصی و تصاویر شخصی و ماجرای گزارشگر فوتبال شدن و قد و خانواده و ازدواج و همسرش ویکی پدیا در مجله اینترنتی حرف تازه آشنا شوید.

بیوگرافی شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال و همسرش + عکس های جدید شخصی و سوابق

بیوگرافی شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال

شایان مرادی نسب (shayan moradi nasab) متولد ۲۸ دی ۱۳۷۲ در کرج، گزارشگر فوتبال، گوینده نمایش های رادیویی، مجری و یکی از استعدادهای جدید گزارشگری فوتبال است که از سال ۱۳۹۷ با شبکه سه در برنامه های ورزشی و فوتبالی همکاری دارد.

شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال با اینکه به یکی از گزارشگران خوب و برجسته فوتبال تبدیل شده بود، اما دی ماه ۱۴۰۱ با نوشتن نمی‌تونم تبدیل به کسی که نیستم بشمّ برای همیشه گزارشگری را بوسید و کنار گذاشت و از تلویزیون و صدا و سیما خداحافظی کرد.

او پس از اخراج فردوسی پور از تلویزیون و مهاجرت مزدک میرزایی به خوبی توانست جای خالی آنها را پر کند، اما به دلایل شخصی نتوانست همکاری خورد را با تلویزیون ادامه دهد

شروع گزارشگری فوتبال

مرادی نسب ابتدا با شرکت در مسابقه استعدادیابی به نام گزارشگر شو در عید نوروز سال ۱۳۹۶ وارد تلویزیون شد و حالا به عنوان یکی از گزارشگران جوان شبکه سه در برنامه های فوتبال و مسابقات بطور رسمی فعالیت دارد و چند مسابقه فوتبال لیگ برتر را گزارش کرده است.

زندگینامه شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال شبکه سه

البته اولین گزارش غیر رسمی مرادی‌نسب برای بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود که برای یکی از تلویزیون‌های اینترنتی یعنی آیونت گزارش کرد و اولین گزارش رسمی فوتبالی او نیز برای شبکه سه گزارش بازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نیمه نهایی جام جم جهانی بود.

اما گزارش رسمی او برای بازی گل گهر و پرسپولیس در ۱۹ آذرماه سال ۹۸ بود که شاید بتوان گفت مانند گزارش دیگر گویندگان فوتبال پخته و حرفه ای نبود، اما کم کم با کسب تجربه توانست جایگاه خود را پیدا کند

بیوگرافی شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال

ازدواج و همسر شایان مرادی نسب

این چهره در حال حاضر مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

پیج اینستاگرام شایان مرادی نسب

صفحه رسمی این گزارشگر جوان با آیدی shayanmoradinasab فعال است که میتوانید عکس ها و تصاویر جدید شخصی و ورزشی و خانواده و فعالیت های جدید او را مشاهده کنید.

پیج اینستاگرام شایان مرادی نسب 

مسابقه «آقای گزارش‌گر» در سومین دوره از برگزاری‌اش، شرکت‌کننده‌ای را معرفی کرد با نام شایان مرادی‌نسب. او با سه گزارش، نهایتا در مرحله نیمه‌نهایی از مسابقه کنار رفت و اینطور که خودش در صفحه‌اش نوشته حضور او به نیمه‌نهایی سری سوم کشیده است؛ جایی که با دو گزارشگر دیگر حمیدرضا غلامی و مجید عابدی رقابت کرد و در نهایت حذف شد.

گوینده برنامه های منهای فوتبال

مرادی نسب علاوه بر برنامه فوتبالی و گزارش فوتبال و مصاحبه با فوتبالیست در برنامه های منهای فوتبال و غیر فوتبالی و ورزشی نیز گویندگی میکند و اجرای برنامه هایی را بر عهده دارد. او به عنوان گوینده و مجری نمایش های رادیویی نیز فعالیت میکند.

وی مدتی نیز با برنامه ۲۰۲۰ در خرداد و تیر ۱۴۰۰ در شبکه سه سیما با احمدی و محمدحسین میثاقی همکار داشت.

خداحافظی شایان مر ادی نسب گزارشگر فوتبال از تلویزیون

شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال صداوسیما در اینستاگرام خود از پایان همکاری با رسانه ملی خبر داد.

شایان مرادی‌نسب گزارشگر جوان صداوسیما که در سال‌های اخیر همکاری‌اش را با تلویزون و برنامه فوتبال برتر آغاز کرده بود، با انتشار یک ویدیو در صفحه شخصی خود از پایان همکاری‌اش با صداوسیما خبر داد و در این خصوص نوشت:

آخرین سال از سومین دهه بودنم رو متفاوت‌تر از همیشه شروع می‌کنم.
هر فریم از تصاویری که می‌بینید، لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه برای من ارزشمنده.
هر کدومشون آرزوی تمام تولدهای دوران جَوونی و نوجَوونیم بود که با مسیرهای پرپیچ‌وخم رنگ حقیقت گرفت و در نهایت به پایان زودهنگامِ خودش رسید.
برای لمس این لحظات جون کندم اما برای بقای اون نمی‌تونم تبدیل به کسی که نیستم بشم.

عکس های و بیوگرافی شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال و خانواده اش

عکس های جدید و تصاویر شخصی شایان مرادی نسب 

شایان مرادی نسب 

زندگی شخصی و خانواده شایان مرادی نسب مجری برنامه 2020 شبکه سه 

سوابق شایان مرادی نسب

شایان مرادی نسب جایگزین عادل فردوسی پور کیست

1 دیدگاه در “بیوگرافی شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال و همسرش با عکس و جنجال ها + سوابق

  1. محمد جوادی گفت:
    2
    4

    بهترین گزارشگر ایران از نظر من امیدوارم موفق باشه

نظرات