بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری و همسر و دخترش +عکس های جدید و زندگی

1

بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری و همسر و دخترش زهرا +عکس های جدید و زندگی

فرزاد جمشیدی (زادهٔ خرداد ماه ۱۳۴۹ در تهران) نویسنده و مجری مشهور و مطرح صدا و سیمای ایران و مجری تلویزیونی اهل ایران است. جمشیدی دارای لیسانس حقوق و دکترای علوم قرآنی است و اجرای برنامه های مذهبی افطار و سحرگاهی به نام «یاد خدا» و «ماه خدا» را در شبکه یک تلویزیون صدا و سیما ایران بر عهده داشته‌است. برای اطلاع از بیوگرافی کامل فرزاد جمشیدی مجری تلویزیون و آشنایی با همسر و فرزندان و دخترش با عکس های جدید و اخیر او همراه ما باشید.

فرزاد جمشیدی

بیوگرافی فرزاد جمشیدی (Farzad Jamshidi)

فرزاد جمشیدی مجری ایرانی متولد خرداد سال ۱۳۴۹ در تهران است که با اجرای برنامه های سحرگاهی ماه رمضان و برنامه های مذهبی به شهرت رسید. او چند سالی بود که در صدا و سیما فعالیت نمی کرد، اما اخیرا در خرداد ۱۴۰۱ به تلویزیون بازگشت

فرزاد جمشیدی، نویسنده و مجری با سابقه سیما که در برخی محافل مذهبی به مرغ سحر سیما مشهور است، به تازگی اجرای برنامه جدید در تلویزیون را بر عهده گرفته است. او همچنین در سال ۱۳۸۶ به مدت سه ماه مدیرکل روابط عمومی وزارت بازرگانی بود.

بیوگرافی فرزاد جمشیدی (Farzad Jamshidi)

سوابق و فعالیت ها

فرزاد جمشیدی مجری معروف ایرانی در تهران به دنیا آمده است. او از دهه ۷۰ فعالیت مجریگری خود را در سازمان صدا و سیمای ایران آغاز نمود. او علاوه بر اجرا فعالیت مدیریتی نیز دارد و مدتی به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت بازرگانی مشغول بود. در این مطلب شما عزیزان همراه را بیشتر با بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری جنجالی آشنا خواهیم نمود.

جمشیدی که سال ها پیش کار نویسندگی به ویژه در حوزه های ادبی، دینی و دفاع مقدس را آغاز کرده است، بیش از پانزده سال سابقه همکاری با صدا و سیما و همچنین سابقه ریاست دفتر هماهنگی و سازماندهی مجریان سیما را هم در کارنامه خود دارد.

اجراهای فرزاد جمشیدی

همسر فرزاد جمشیدی کیست

ایشان سال ها پیش ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام زهرا می باشد.

همسر فرزاد جمشیدی مجری برنامه های سحر

حواشی و جنجال های فرزاد جمشیدی

در اردیبهشت ۱۳۹۱ فرزاد جمشیدی با اجرای برنامه‌ای در رادیو ایران با نام یاد خدا و شعرخوانی در خصوص قضات، با شکایت از طرف مدعی العموم مواجه شد و پرونده‌ای علیه وی در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد. در این پرونده دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم از فرزاد جمشیدی شکایت کرده بود که این پرونده به دلیل صرف نظر کردن شاکی از شکایت خود، مختومه اعلام شده‌است.

حواشی و جنجال های فرزاد جمشیدی

ماجرای ممنوع التصویری

ایشان، یکی از مجریان فعال در برنامه های مناسبتی ماه رمضان نیز بود که از سال ۱۳۹۲ از اجرا در سازمان صداوسیما کناره گیری کرد. در آن زمان خبرهایی مبنی ممنوع التصویری وی در رسانه ها منتشر شد.

وی تاکنون هیچ اشاره‌ای هم به اتفاقات ممنوع‌ التصویری روی آنتن نکرد. او تنها در صفحه اینستاگرام خود از این بازگشت ابراز خوشحالی کرده و نوشته است: «بعد از گذشت سال‌ها و عبور از فراز و فرود آن دهلیزهای دلتنگی، نمایشگاه کتاب برای آمدن دوباره‌ام به تلویزیون پادرمیانی کرد»

او قرار بود با ماه رمضان امسال به تلویزیون برگردد که این اتفاق در دهه کرامت افتاد. لحظاتی پیش، برنامه «باران» شبکه دو ویژه ایام میلاد امام رضا(ع) روی آنتن رفت که این مجری قدیمی معارفی تلویزیون آن را اجرا می‌کند.

او در ایام محرم، برنامه «روز حسین» را به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) در شبکه جام‌جم اجرا کرد و چندین برنامه هم از طریق فضای‌مجازی با اجرای او منتشر شد.

عکس های دختر فرزاد جمشیدی

بازگشت فرزاد جمشیدی به تلویزیون خرداد ۱۴۰۱

آقای جمشیدی در خرداد ۱۴۰۱ با اجرای برنامه باران در دهه کرامت به تلویزیون بازگشت. این برنامه به تهیه کنندگی ابوالفضل حاجتمند است و قرار است به سوژه‌های دیده نشده و مردمی ویژه حرم امام رضا(ع) بپردازد. هر شب تا روز شنبه روز میلاد امام رضا(ع) از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه روی آنتن خواهد بود. برنامه «باران» شبکه دو ویژه ایام میلاد امام رضا(ع) روی آنتن رفت که این مجری قدیمی معارفی تلویزیون آن را اجرا می‌کند.

فرزاد جمشیدی کیست

صفحه اینستاگرام فرزاد جمشیدی مجری سیما

پیج اصلی اینستاگرام این مجری را با نشانی

farzadjamshidi_official دنبال کنید

عکس های اینستاگرام فرزاد جمشیدی مجری تلویزیون

بیوگرافی مجری های تلویزیون

سوابق شغلی فرزاد جمشیدی

 

1 دیدگاه در “بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری و همسر و دخترش +عکس های جدید و زندگی

  1. اسدی گفت:
    2
    1

    فرزاد جمشیدی مورد رافت اسلامی قرار گرفته ؟ از جناب سعید خان طوسی بچه باز چه خبر ؟

نظرات