بیوگرافی و عکسهای آناهیتا افشار بازیگر و همسرش

0

بیوگرافی و عکسهای آناهیتا افشار بازیگر و همسرش

آناهیتا افشار از بازیگران جوان و خوب ایرانی است. وی در رشته گرافیک و نقاشی در مقطع دبیرستان و پس از آن در رشته بازیگری از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.

آناهیتا افشار

بیوگرافی آناهیتا افشار

آناهیتا افشار متولد هفتم آبان ماه سال ۱۳۶۵ در تهران است. میتوان گفت آناهیتا افشار جزو معدود بازیگران ایرانی است که از شلوغی و حاشیه دوری می کند. تا به امروز هیچ عکسی از خانواده آناهیتا افشار در اینستاگرام او و نه در سایت های خبری منتشر نشده است. از جمله همکاری های هنری او بازی در فیلم‌های برف روی کاج‌ها از پیمان معادی و زندگی با چشمان بسته, رسول صدر عاملی است.

همسر آناهیتا افشار

آناهيتا افشار ازدواج کرده و متاهل می باشد.

آناهیتا افشار

شروع فعالیت آناهیتا افشار

تجربه بازیگری خود را برای اولین بار در سریال های طنز رضا عطاران کسب کرد و در سال ۱۳۸۴ نقش نه چندان پررنگ , در سریال متهم گریخت ایفا کرد و بعد از آن در سریال ترش و شیرین بازی کرد که توانست خود را , در بین بازیگران جا بیاندازد.
حضورش در سریال های طنز مداوم بود و بعد از سریال های متهم گریخت و ترش و شیرین که ژانرهای طنز داشتند , در سال ۱۳۸۷ با پیشنهاد آقای سیروس مقدم در سریال رستگاران حضور یافت.
وی اولین تجربه سینمایی خود را در سال ۱۳۸۷ با فیلم سینمایی “طاوس های بی پر” تجربه کرد این فیلم ساخته, جواد مزدابادی است که در سال ۸۷ ساخته شد.

نسبت فامیلی آناهیتا افشار با مهناز افشار

شایعه هایی در مورد اینکه آناهیتا افشار دختر عموی مهناز افشار است در فضای مجازی پخش شده بود که این شایعه ها واقعیت ندارد و آن ها هیچ نسبت فامیلی باهم ندارند.

آناهیتا افشار

آثار آناهیتا افشار

سینمایی

ایستگاه اتمسفر (۱۳۹۵)
ویلایی‌ها (۱۳۹۵)
پل خواب (۱۳۹۴)
برف (۱۳۹۲)
همسایه‌ (۱۳۹۲)
یک، دو، سه،… پنج (۱۳۹۱)
برف روی کاج‌ها (۱۳۹۰)
پنهان (۱۳۸۹)
طاووس‌های بی پر (۱۳۸۷)
زندگی با چشمان بسته (۱۳۸۷)

مجموعه تلویزیونی

سایه‌بان (۱۳۹۶)
مدینه (۱۳۹۳)
نگین (۱۳۹۰)
زیر هشت (۱۳۸۹)
خسته دلان (۱۳۸۸)
رستگاران (۱۳۸۸)
سه در چهار (۱۳۸۷)
ترش و شیرین (۱۳۸۶)
متهم گریخت (۱۳۸۴)
خانه به دوش (۱۳۸۳)

عکسهای آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

قسمتهایی از گفت و گوی آناهیتا افشار

افشار درباره اینکه چقدر پیشنهاد بازی در سریال دارد، اظهار کرد: همیشه پیشنهادهایی مطرح می شود, که البته آنقدر نه گفته ام دیگر این پیشنهادها کمتر شده است.

قبل از سریال «سایه بان» هم که سال گذشته بازی کردم حدود ۶ سال بود در تلویزیون حضور نداشتم چر اکه, فیلمنامه و یا اثر خوبی به من پیشنهاد نمی شد.

درباره علاقه اش به سریال های پرمخاطب بیان کرد: واقعیت این است که کسی تلویزیون نمی بیند, مگر اینکه سریال هایی شبیه «پایتخت» باشد و اگر چنین سریال های پرمخاطبی به من پیشنهاد شود , حتما در آن حضور خواهم داشت.

خود من بعد از این همه کار سینمایی و چند سریال هنوز با مرضیه در سریال کمدی «سه در چهار» ساخته, مجید صالحی شناخته می شوم ولی چنین سریال هایی که هنرمندانی مثل مجید صالحی یا, رضا عطاران در تلویزیون بخواهد بسازند دیگر تولید نمی شود.

من اعتقادی به انجام عمل های زیبایی ندارم و دلیل اصلی رشد عمل های زیبایی در جامعه ما به خصوص جوانان نداشتن اعتماد به نفس در بین آن ها می توان اشاره کرد و این افراد معمولا در تصمیم گیری برای عمل های زیبایی دو دل هستند و ممکنه بعد از انجام عمل زیبایی از کارشان هم پشیمان بشوند.

نظرات