اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آینده با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم آینده و بیوگرافی نقش های بازیگران در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم آینده، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی سید ضیاء هاشمی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۷ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی که محصول سال ۹۷ است بعداز سه سال در صف اکران، حالا قرار است بر روی پرده های سینما در دی ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آینده با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

خلاصه داستان

فیلم “آینده” روایتگر ماجرای زنی است به نام “مریم” با بازی پانته آبهرام که با بروز اتفاقی در زندگی اش در مسیر پرتلاطمی قرار می‌گیرد. همچنین در خلاصه داستان این سینمایی آمده است:” آینده نوزاد مادری است به نام امروز که فردا متولد می شود.!”

خلاصه داستان فیلم آینده

این فیلم طبق اعلام روابط عمومی اش، بعد از تدوین مجددی که داشته ؛ به تازگی تقاضای پروانه نمایش داده تا با دریافت مجوز اکران در اولین فرصت و بعد از پایان جشنواره فیلم فجر روی پرده برود.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آینده به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آینده به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: امیر پور کیان، تهیه کننده: سید ضیا ء هاشمی، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی،تدوین: امیر پور کیان،موسیقی متن: کارن همایونفر،طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه: آبتین برقی، طراح لباس: آزاده قوام، مدیر صدا برداری: بابک نیازی، طراحی و ترکیب صدا:حسین ابوالصدق، مدیر تولید: حسین رامه، برنامه ریز و دستیارکارگردان: حامد شریفی نیا، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکس: احمد رضا شجاعی، روابط عمومی: علی زادمهر، مدیرتدارکات: محمود رضا الوندی، سرمایه گذار و مجری طرح: سیاوش امین پور.

نظرات