خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال مثل هیچکس با نقش + بیوگرافی بازیگران

0

سریال مثل هیچکس : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های سریال مثل هیچکس همراه با اسامی عوامل با بازی،پروانه معصومی،حسین یاری،حمید ابراهیمی و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال مثل هیچکس

این سریال به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی محمد علی اسلامی محصول سال ۱۳۸۶ است و در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول در رمضان ۱۳۸۷ از شبکه دوم سیما پخش شد.موسیقی متن این مجموعه تلویزیونی بر عهده احسان خواجه امیری می‌باشد.

خلاصه داستان

داستان این سریال دربارهٔ برادر بزرگتر یک خانواده است که همه او را داداشی صدا می‌کنند. با فوت پدر خانواده، مسئولیت داداشی دوچندان می‌شود و با ازدواج کوچکترین برادر و فرزند خانواده داداشی تصمیم میگیرد به وصیت پدرش اموال را بین خواهر ها و برادر ها و مادرش تقسیم کند که در این میان اتفاقاتی می افتد و…

خلاصه سریال مثل هیچکس

اسامی بازیگران سریال مثل هیچکس با نقش

شاهرخ استخری

زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۵۹ بازیگر اهل ایران است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، فاصله‌ها، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان اشاره کرد. او که به واسطهٔ بازی در سریال‌های دلنوازان و فاصله‌ها شهرت پیدا کرده بود، برای مدت ۱۰ سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت.همسر وی یک بلاگر معروف نیز هست.

 

بازیگران سریال مثل هیچکس

شاهرخ استخری بازیگر سریال مثل هیچکس

نفیسه روشن

زادهٔ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. فعالیت حرفه‌ای او با بازی در مجموعهٔ روزهای به‌یادماندنی شروع شد که در سال ۱۳۸۲ به نمایش درآمد اما با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اغما به کارگردانی سیروس مقدم به شهرت رسید که در سال ۱۳۸۶ از شبکه اول سیما پخش شد.

عوامل سریال مثل هیچ کس

دیگر عوامل

تیتراژ : امیررضا پورعباس ، منشی صحنه : زهرا جعفری ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : حسن نجاریان دریانی ، صدابردار : رضا کنشلو ، طراح چهره پردازی : محمدرضا قومی ، طراح صحنه و لباس : مرجان گلزار ، شاعر : افشین یداللهی ، تدوین و صداگذاری : بابک رضاخانی ، موسیقی متن : احسان خواجه امیری ، مدیر تصویربرداری : ناصر محمودکلایه

نظرات