خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم مستطیل قرمز + عکس بازیگران

2

فیلم مستطیل قرمز جزو فیلم های تاریخی است که در داستان این فیلم در یک منطقه جنگی اتفاق افتاده است. برای اینکه بهتر با داستان این فیلم و بازیگران آن آشنا شوید، بهتر است به خواندن ادامه این پست بپردازید.

فیلم مستطیل قرمز

بیوگرافی و خلاصه داستان فیلم مستطیل قرمز

قصه در سال ۱۳۶۵ در منطقه چوار در غرب کشور اتفاق می‌افتد. در این منطقه جنگی، بخشدار برای روحیه دادن به مردم تصمیم به برگزاری مسابقه فوتبال ‌می‌نماید و همین مسابقه تبدیل به فاجعه می‌شود. قصه از زبان یک خبرنگار فرانسوی است که در آن زمان در منطقه حضور داشته است. ماجرای این فیلم بر اساس یک اتفاق واقعی است.

خلاصه داستان فیلم مستطیل قرمز

۲۳ بهمن ماه ۱۳۶۵ عده‌ای از جوانان غرب کشور برای تقویت روحیه جنگ زدگان مشغول بازی فوتبال در «زمین فوتبال چوار» در استان ایلام بودند و در شرایطی که هنوز ۳۵ دقیقه تا پایان بازی باقی‌مانده بود، هواپیماهای عراقی، منطقه را بمباران کردند

بیوگرافی بازیگران فیلم مستطیل قرمز

اندیشه فولادوند، مهدی اسدی، علی اوسیوند، محمد مقامی، جمشید جهان‌زاده، شهربانو موسوی، با حضور شارل کوان فرانسوی، با معرفی حسن مظلومی و عاطفه مرشدی و بازیگران نوجوان هستی صادقیان و داریا اصلانی از جمله نقش‌آفرینان مستطیل قرمز هستند.

 بیوگرافی اندیشه فولادوند

فیلم مستطیل قرمز

اندیشه فولادوند متولد ۷ مهر ۱۳۶۱ در تهران ، بازیگر و شاعر می باشد

فارغ التحصیل لیسانس رشته فلسفه و کلام اسلامی می باشد که از علاقه خود به نجاری و خرید و فروش وارد بازیگری شد و حالا شعر سرایی هم می کند.

بیوگرافی علی اوسیوند

فیلم مستطیل قرمز

متولد ۱۳۳۶ در مسجد سلیمان. فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی نمایش از دانشکده تربیت مدرس. او دوبله را هم مدتی زیر نظر ناصر تهماسب تجربه کرده و در چند نمایش رادیویی هم بازی کرده است.بازی کوتاه او در پناهنده می توانست جایگاه او را در سینما تثبیت کند اما بازی او در انواع و اقسام مجموعه های تلویزیونی او را از تبدیل شدن به یک بازیگر توانا دور نگه داشت.

سایر عوامل

گروه فیلم برداری:

سعيد براتي

تورج اصلاني

گروه کارگردانی:

حسين صيدخاني

حسن صيدخاني

2 دیدگاه در “خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم مستطیل قرمز + عکس بازیگران

  1. محمدی گفت:

    مهدی اسدی بازیگر هست نه خواننده.

  2. اسدی گفت:

    پیشینه مهدی اسدی عمدا اشتباه گذاشته شده.
    او بازیگر فیلمهای ‌ بهار شیرک گال ویک داستان واقعی مباش که ۴۸ سال درضمینه های سینما فعال است..

نظرات