معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم شهربانو

0

فیلم سینمایی “شهربانو”، فیلمی به کارگردانی مریم بحرالعلومی و تهیه کنندگی پگاه احمدی است. این فیلم که اوایل آذر ماه ۱۳۹۸ فیلمبرداری ان آغاز شده بود حالا به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و توصیه های وزارت بهداشت، ساخت آن متوقف و به روزهای بعداز مهار کرونا موکول شده است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم شهربانو

 

خلاصه داستان

قصه فیلم سینمایی “شهربانو” به قلم پژمان تیمورتاش نوشته شده و با مضمونی اجتماعی و مبتنی بر چالشی در یک خانواده روایت می‌شود. جزئیات داستان این فیلم سینمایی هنوز منتشر نشده است. به محض انتشار جزئیات بیشتر از داستان و روند ساخت این فیلم، ما این مطلب را به روز رسانی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان

 

اسامی بازیگران فیلم شهربانو

اسامی بازیگران فیلم شهربانو

 

دیگر عوامل

مریم بحرالعلومی، فیلمنامه: پژمان تیمورتاش، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، مدیر صدابرداری: علی کیان ارثی، طراح صحنه: بابک کریمی طاری، طراح لباس: فرحناز نادری، طراح گریم: امید گل‌زاده، تدوین: سینا گنجوی، آهنگساز: امیریل ارجمند، برنامه‌ریز: حبیب قلی‌زاده، دستیار اول کارگردان: مجید مافی، عکاس: پویان بحق، تصویربردار پشت صحنه: علی یعقوبی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تدارکات: حسین میرزامحمدی، مدیرتولید: روح‌اله مهاجری، تهیه‌کننده: پگاه احمدی، سرمایه گذار و مجری طرح: مریم بحرالعلومی.

 

نظرات