خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال افسانه هزارپایان

0

سریال “افسانه هزارپایان″، سریال ایرانی به کارگردانی و تهیه کنندگی شهاب عباسی و نویسندگی حسن وارسته است. این سریال در ژانر کمدی-تاریخی مدرن در سال ۹۶ ساخته و برای اولین بار در بهمن ۹۶ از شبکه نسیم و پنج سیما منتشر شد. حالا قرار است فصل دوم  این سریال بر روی آنتن صداوسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “افسانه هزارپایان” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در خرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال افسانه هزارپایان

 

خلاصه داستان

سریال “افسانه هزارپایان” روایتگر خانواده‌ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می‌شوند اما با حمله راهزن‌ها به کاروان‌شان مسیر زندگی‌شان تغییر می‌کند. “نسرین مقانلو” در نقش “عمه گلاب”، “رضا توکلی” در نقش “عمو گرشا” و مریم کاویانی در نقش “ترمه” و مادر این خانواده را ایفا می‌کنند.

داستان سریال افسانه هزارپایان

“رامین راستاد ” مهرداد” یا در واقع “اشناف” داستان است، “علی اوسیوند” در نقش “عطار” ظاهر شده و “رامین ناصرنصیر” حکیمِ “افسانه هزارپایان” است. به تعبیر شهاب عباسی قرار دادنِ دو کاراکتر “حسام‌بیک” و “مرادبیک “نوعی ادای دین به داستانِ قدیمی “روزی روزگاری” امرالله احمدجو است که این دو کاراکتر را “ارژنگ امیرفضلی” و “رحیم نوروزی” ایفا می‌کنند.

 

اسامی بازیگران سریال افسانه هزارپایان

اسامی بازیگران سریال افسانه هزارپایان

 

دیگر عوامل

تهیه کننده و کارگردان: شهاب عباسی، نویسنده: حسن وارسته، مجری طرح: مسعود انتظاری، مدیر تصویربرداری: حسن اسدی، تدوین: حامدحسینی، آهنگساز: حامد تهرانی، جلوه‌های ویژه: امیرسحرخیز ، دستیار کارگردان و برنامه ریز: فواد چاومه، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح چهره پردازی: بابک شعاعی، مدیر تولید: علی محمودی، مدیرتدارکات: بابک پیرهادی،عکاس: گالیااکبری ومشاوررسانه ای: آیدین نادری.

 

نظرات