بیوگرافی علیرضا سرلک کشتی گیر ایرانی و همسرش + عکسها و افتخارات

1

علیرضا سرلک (alireza sarlak) کشتی گیر آزادکار و ورزشکار تیم ملی کشتی آقایان است. به مناسبت حضور او در بازی های مسابقات قهرمانی کشتی جهان، تصمیم به معرفی کامل این ورزشکار ملی گرفته ایم. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل علیرضا سرلک ، زندگینامه، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش و پیوستنش به تیم ملی کشتی ایران می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی علیرضا سرلک کشتی گیر ایرانی و همسرش + عکسها و سوابق ورزشی

 

بیوگرافی علیرضا سرلک

علیرضا سرلک، کشتی گیر آزادکار و ورزشکار تیم ملی کشتی آزاد ایران در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۷۶ در الیگودرز استان لرستان متولد شد. او دارای  ۵۷ کیلوگرم وزن است. وی یک برادر کوچک تر دارد که در حال حاضر نفر سوم امیدهای کشور است. گفتنی است علیرضا دانشجوی کارشناسی رشته برق است.

 

فعالیت های ورزشی

سرلک از دروان کودکی کشتی را در تنها سالن ورزشی شهرش آغاز کرد و فنون کشتی را زیر نظر مربی اش آقای علی آرین یاد گرفت. او در قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ حضور داشت. وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول مقابل روزگلدی سیداف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید.

بیوگرافی علیرضا سرلک

وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر صفر از سد محمد بی لال از پاکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سرلک در این مرحله مقابل یوتو تاکشیتا از ژاپن با نتیجه ۵ بر یک پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۴ مقابل راوی کومار دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از هند مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

زندگینامه علیرضا سرلک

از افتخارات وی می‌توان به کسب مدال برنز جهان زیر ۲۳ سال مسابقات بوداپست ۲۰۱۹ و مدال نقره مسابقات قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۲۱ و کسب مدال طلا جام تختی اشاره کرد.

کشتی علیرضا سرلک در نروژ ۲۰۲۱

سرلک ۱۲ مهر ۱۴۰۰ برای کسب مدال برنز باید به مصاف توماس گیلمان دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا در مسابقات کشتی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱ برود. توماس گیلمان از آمریکا حریف سرلک در فینال خواهد بود.

همسر علیرضا سرلک

علیرضا مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

علیرضا سرلک و همسرش

 

 

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان کشتی با نشانی alirezasarlak.official در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

عکسهای جدید علیرضا سرلک آزادکار

عکس جدید علیرضا سرلک

عکس جدید علیرضا سرلک

عکس جدید علیرضا سرلک

عکس جدید علیرضا سرلک

اختصاصی از:

مجله اینترنتی حرف تازه

با همراه باشید.

1 دیدگاه در “بیوگرافی علیرضا سرلک کشتی گیر ایرانی و همسرش + عکسها و افتخارات

  1. سامان گفت:

    ماشاالله کربختیاری

نظرات