بیوگرافی و عکس های علیرضا استادی بازیگر و همسرش

0

بیوگرافی و عکس های علیرضا استادی بازیگر و همسرش

بیوگرافی علیرضا استادی

علیرضا استادی (زاده ۱۳۵۲ – شهر ری) بازیگر سینما اهل کشور ایران است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «هیوا», به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرده است و با فیلم بعدی همین کارگردان «نسل سوخته» ادامه داد.
استادی که تجربه بازیگری در تئاتر را نیز در کارنامه دارد، با ایفای نقش راننده کامیون در فیلم سینمایی , «بی خود و بی جهت» به شهرت رسید و به چهره‌ای شناخته شده مبدل شد.

علیرضا استادی

همسر علیرضا استادی

متاسفانه اطلاعاتی از متاهل یا مجرد بودن ایشان در دست نیست.

فیلم‌شناسی علیرضا استادی

سریال ممنوعه

سریال آرماندو ۱۳۹۷

لاتاری (١٣٩۶)
روزهای نارنجی (۱۳۹۶)
اکسیدان (۱۳۹۵)
چراغ‌های ناتمام (۱۳۹۵)
زرد (۱۳۹۵)
بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵)
جاودانگی (۱۳۹۴)
من (۱۳۹۴)
متولد ۶۵ (۱۳۹۳)
گینس (۱۳۹۳) محسن تنابنده
من دیه‌گو مارادونا هستم (۱۳۹۳) بهرام توکلی
کوچه بی‌نام (۱۳۹۳) هاتف علیمردانی
چند متر مکعب عشق (۱۳۹۲) جمشید محمودی
روز روشن (۱۳۹۱) حسین شهابی
بی‌خود و بی‌جهت (۱۳۹۰) عبدالرضا کاهانی
رؤیای سینما (۱۳۹۰) علی شاه حاتمی
نسل سوخته (۱۳۷۸) رسول ملاقلی پور
هیوا (۱۳۷۷) رسول ملاقلی پور

علیرضا استادی

گفتگو با علیرضا استادی درباره نقشش در چراغ های ناتمام

علیرضا استادی طی گفت‌وگویی درباره چگونگی پذیرش نقش در فیلم «چراغ‌های ناتمام» و نحوه ارتباط با اعضای گروه گفت: «هنگامی که دوستان برای حضور در فیلم «چراغ‌های ناتمام» با بنده تماس گرفتند با توجه به دغدغه و عشقی که در آن‌ها برای ساخت فیلمی خوب وجود داشت، اعلام آمادگی کردم و خوشبختانه در زمان تولید هم بدون هرگونه حاشیه‌ای و در کمال احترام این همکاری انجام شد. در ساخت این فیلم همه بچه‌های گروه همدل بودند تا کار درستی را تولید کنند و آقای سلطانی با وجود جوانی، برای ساخت این فیلم خیلی حرفه‌ای کار کرد.

این بازیگر در خصوص ویژگی‌های فیلمنامه و نقشی که در فیلم «چراغ‌های ناتمام» عهده‌دار بوده، عنوان کرد:

«فیلمنامه را خواندم و برایم ویژگی‌های نقشی که داشتم، خیلی دلنشین بود. شاید مشابه این نقش را, پیش از این هم بازی کرده بودم اما در این فیلم کاراکتری که من بازی می‌کنم، مقداری متفاوت است.

از این جهت که در عین این که آدم لوطی و مردمداری است اما در جاهایی به شیوه خودش رفتار می‌کند و شاید انسان باتقوایی است که می‌خواهد خود را با جهان امروز مطابقت دهد و برای همین درباره برخی مسائلی, که «جلال» خیلی در آن تعصب دارد، این شخصیت کوتاه می‌آید.»

علیرضا استادی در پاسخ به این که در اجرای نقش مواردی را هم به کارگردان پیشنهاد داده است، عنوان کرد:

«با توجه به این که کارگردان خیلی اشراف به فیلم داشت و همه جزئیات را کاملا بلد بود موردی نبوده, که بخواهم پیشنهاد دهم. اما همکاری برای بهتر شدن نقش همیشه وجود دارد و اگر در هر فیلمی موردی به ذهنم برسد که به بهتر شدن کار کمک کند، حتما پیشنهاد می‌دهم. ما در فیلم «چراغ های ناتمام» با توجه به مدیریت بخش تولید و همراهی آقای امینی به عنوان تهیه‌کننده مشکلی ندیدیم  و همه چیز طبق آن چه در نظر داشتیم، دنبال شد.»

علیرضا استادی که چندی پیش فیلم «متولد ۶۵» را در اکران داشت، درباره شخصیت‌پردازی نقشی که در فیلم , «چراغ‌های ناتمام» بازی کرده است، عنوان کرد:

«من در این فیلم نقش یک آدم مردمدار را بازی می‌کنم که اهل مراوده با اطرافیان است و من این ویژگی را دوست دارم که در نقش‌هایم داشته باشم.

البته نقش آدم‌های دیگری را هم داشته‌ام، مانند کاراکتری که در فیلم «من» بازی کردم و یا فیلم «جاودانگی»  که در حال اکران است. در فیلم «چراغ های ناتمام» هم سعی کردم براساس آن چه گروه سازنده از من می‌خواهد در خدمت‌شان باشم و امیدوارم در بازیگری موفق شده باشم و مردم بعد از تماشای فیلم این قضاوت را خواهند داشت.»

عکس های علیرضا استادی

علیرضا استادی

علیرضا استادی

علیرضا استادی

علیرضا استادی

علیرضا استادی

نظرات