زمان پخش و تکرار سریال نون خ ۱ از شبکه تماشا ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال نون خ ۱ از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریالنون خ ۱ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال نون خ 1

این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی و محمد تنابنده و تهیه کنندگی مهدی فرجی محصول سال ۱۳۹۸ در ژانر کمدی،اجتماعی و خانوادگی است. فصل اول این مجموعه تلویزیونی از ۱ فروردین ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت. حالا قرار است این سریال از ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه تماشا می رود. و جایگزین سریال نوروز رنگی می شود.

از جمله بازیگران این مجموعه می توان به سعید آقاخانی،حمیدرضا آذزنگ ،علی صادقی ،هومن حاجی عبداللهی ،نعیمه نظام دوست،فریده سپاه منصور ،علی صالحی ،سیروس میمنت ،پاشا جمالی،شیدا یوسفی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده نورالدین خانزاده صاحب یک کارگاه فرآوری تخمهٔ آفتاب‌گردان است. او ۴ دختر و یک نوه دارد. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند…

زمان پخش سریال نون خ 1 از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال نون خ ۱ از شبکه تماشا

این سریال ۱۵ قسمتی هرشب از ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۲ بامداد،۸ صبح و ۱۴ از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

از دیگر هنرمندان می توان به صبا ایزدپناه ،هدیه بازوند،ندا قاسمی ،وحید زاهدی ،نسرین مرادی ،رضا رشیدی ،ماشاالله وروایی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات