معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم سریع و خشن Fast and Furious 9

0

فیلم “سریع و خشن ۹” یا با نام اصلیFast and Furious 9, فیلمی آمریکایی به کارگردانی جاستین لی و تهیه کنندگی وین دیزل، مایکل فوترل و کریس مورگان است. این فیلم در ژانر اکشن و هیجان انگیز در سال ۲۰۱۹ ساخته و به مدت دوسال در انتظار اکران است. این فیلم به عنوان نهمین سری فیلم های سریع و خشمگین،  ساخته شده‌است. وین دیزل در این قسمت فیلم به عنوان بازیگر نقش اول بازی می کند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان اکران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم سریع و خشن Fast and Furious 9

 

خلاصه داستان

دام تورتو زندگی آرامی را با لتی و پسرش، برایان کوچک دور از چشم همه سپری می‌کند؛ ولی آن‌ها می‌دانند که خطر همیشه در ورای افق آرام آن‌ها وجود دارد.این بار، آن تهدید دام را مجبور می‌کند که اگر می‌خواهد افرادی که دوست دارد را نجات دهد، باید با گناهان گذشته خود روبه‌رو شود.

خلاصه داستان فیلم سریع و خشن 9

گروه او دوباره با هم متحد می‌شوند تا یک تهدید خطرناک جهانی را که توسط ماهرترین آدمکش و بهترین راننده‌ای رهبری می‌شود که تاکنون دیده‌اند، متوقف کنند؛ مردی که اتفاقا برادر ترک شده دام یعنی جیکوب است.

 داستان فیلم سریع و خشن Fast and Furious 9

همچنین در اولین تریلر فیلم سریع و خشن ۹ در بهمن منتشر شد که در آن دام و پسرش را در حال تعمیر یک تراکتور می‌بینیم. آن‌ها به همراه همسر دام، یعنی لتی زندگی آرامی را سپری می‌کنند؛ ولی مشاهده می‌کنیم که با بازگشت برادر دام یعنی جیکوب، دام مجبور می‌شود دوباره گروه خود را جمع کند و به مقابله با او که با سایفر هم همکاری می‌کند، بپردازد. یکی از اعضای این گروه که از موارد جالب تریلر بود، بازگشت هان با بازی سانگ کانگ (Sung Kang) است که تصور می‌شد کشته شده است.

خلاصه داستان فیلم سریع و خشن Fast and Furious 9

در تریلر مثل رسم فیلم‌های سریع و خشن، شاهد صحنه‌های اغراق آمیز زیادی هستیم که قوانین فیزیک را زیر پا می‌گذارند. این صحنه‌ها شامل قرار دادن یک موتور موشک روی خودروی پونتیاک فیرو، گرفتن یک ماشین موستانگ در هوا با استفاده از هواپیمایی مغناطیسی توسط سایفر و عبور ماشین داج چارجر دام از یک دره با استفاده از یک طناب است.

 

اسامی بازیگران فیلم سریع و خشن ۹ Fast and Furious

  • وین دیزل در نقش دومینیک تورتو
  • جان سینا در نقش جیکوب تورتو
  • تایریس گیبسون در نقش رومن پیرس
  • میشل رودریگز در نقش لتی اورتیز
  • جوردانابوروستر در نقش میا تورتو
  • ناتالی امانوئل در نقش مگان رمزی
  • لوداکریس در نقش تج پارکر
  • سانگ کانگ در نقش هان
  • شارلیز ترون در نقش سایفر
  • هلن میرن در نقش مگدلین شاو
  • لوکاس بلک در نقش شان بازول
  • کاردی بی در نقش لیسا

وین دیزل در سریع و خشن 9

وین دیزل در این قسمت فیلم به عنوان بازیگر نقش اول بازی می کند، برای اولین بار جان سینا هم حضور دارد اما جای دواین جانسون و جیسون استاتهام خالی است.

 

زمان اکران فیلم سریع و خشمگین ۹

فیلم “سریع و خشن ۹” که از سال ۲۰۱۹ در انتظار اکران است، حالا با شیوع ویروس کرونا در جهان، یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که فیلم F9 قرار است به ‌جای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) بازهم با حدود یک سال تاخیر دیگر در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران شود که پیش از این قسمت دهم این فیلم قرار بود در این تاریخ به‌روی پرده‌های سینما برود.

نظرات