بیوگرافی و عکس های پارسا نمکی پسر سعید نمکی وزیر بهداشت

0

بیوگرافی و عکس های پارسا نمکی پسر سعید نمکی وزیر فعلی بهداشت را بخوانید. در ادامه با بیوگرافی و زندگینامه همراه با عکس های شخصی و پیج اینستاگرام و سوابق و شغل و خانواده پارسا نمکی پسر سعید نمکی را در این بخش از مجله حرف تازه آشنا شوید.

بیوگرافی پارسا نمکی و خانواده اش + زندگی شخصی و سوابق

بیوگرافی پارسا نمکی پسر سعید نمکی کیست

آقای پارسا نمکی پسر سعید نمکی ،زاده سال ۱۳۷۷ در تهران، دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته عمران و دانشجوی نخبه ارشد مهندسی در دانشگاه صنعتی شریف در رشته مدیریت ساخت می باشد.

خانواده و زندگی شخصی

پارسا نمکی فرزند وزیر بهداشت روحانی است که نامش بعد از دریافت اولین واکسن کرونای روسی شنیده شد. سعید نمکی پدر ایشان وزیر بهداشت دولت روحانی است که در زمینه مبارزه با کرونا زحمات قابل تقدیری در منار کادر درمان ارائه کرده است.

بیوگرافی و عکس های پارسا نمکی پسر سعید نمکی وزیر بهداشت

داوطب زدن اولین واکسن کرونای روسی

ایشان اولین فردی بود که با اجازه رئیس جمهوری واکسن روسی را دریافت کرد. او درباره علت داوطب شدن برای زدن اولین واکسن روسی گفت: همه ما خاک پای ملت ایران هستیم و آمده بگوید اگر پدرم در آن بلوایی که به پا شد قول داد که اولین واکسن را به خانواده خودم می زنم این را اثبات کند.

وی افزود: از نزدیک شاهد تلاش های کادر درمان و همکاران پدرم بودم و به همین دلیل وقتی در مورد ورود واکسن کرونا به ایران حرف و حدیث هایی مطرح شد اصرار کردم که واکسن به من تزریق شود. درست است که پدرم تمایل داشت اما من اصرار کردم تا در این اعتمادسازی حضور داشته باشم.

عکس پارسا و پدرش

بیوگرافی و عکس های پارسا نمکی پسر سعید نمکی وزیر بهداشت

سعید نمکی سیاستمدار و مدیر ارشد و وزیر بهداشت و داروساز ،پدر پارسا نمکی ،در ۲۴ خرداد ۱۳۳۷ در کاشان یه دینا آمده و به عنوان وزیر بهداشت دولت دوازدهم مشغول به فعالیت است. وی در تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال ۹۷ به جای حسن قاضی زاده هاشمی عنوان وزیر وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

وی دارای مدرک دکتری داروسازی و تخصص ایمنی‌شناسی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با مرتبهٔ علمی دانشیاری، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، عضو شورای سیاستگذاری مرکز ملی تحقیقات بیمهٔ سلامت، و معاون سابق محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست می‌باشد

اینستاگرام و پیج پارسا نمکی

پیجی به نام ایشان در شبکه اجتماعی اینستاگرام یافت نشد.

نظرات