بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط کیست ؟ بیوگرافی و جزئیات بازیگری

0

بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط کیست ؟ بیوگرافی و جزئیات بازیگری

سجاد بابایی بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط است که با بازی در سریال های خسوف و زندگی زیباست به چهره ای مشهور تبدیل شد. بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط با عکس ها و سوابقش که اینروزها در سریال سقوط در نقش ژاکان به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط کیست؟

بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط کیست ؟ +بیوگرافی و جزئیات

سجاد بابایی بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط می باشد.
سجاد بابایی بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط می باشد. سریال سقوط (داعش) محصول سال ۱۴۰۱ شبکه نمایش خانگی فیلیمو به کارگردانی «سجاد پهلوان زاده» است که در سکوت کامل خبری ساخته و شروع به پخش کرد.

ژاکان در سریال سقوط با بازی درخشان و تحسین برانگیز سجاد بابایی دیدنی و تماشایی شد و نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است.

بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط

سجاد بابایی بازیگر نقش ژاکان در مینی سریال سقوط متولد ۱۹ اردیبهشت دهه ۱۳۷۰ بازیگر، طراح صحنه و کارگردان تئاتر است. او با بازی در سریال زندگی زیباست و سریال خسوف در نقش امیر به مخاطبان معرفی شد و در آثاری زیادی در تئاتر نقش آفرینی کرده است.

سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده اولین مینی سریال محصول شبکه نمایش خانگی فیلیمو و در ژانر جاسوسی و اکشن است. داستان سقوط در دو بخش ایران و عراق می‌گذرد و به تبع آن فیلمبرداری در ایران و عراق صورت گرفته است. عمده سکانس‌های ایران در استان کردستان و بخش عمده سکانس‌های عراق در استان موصل فیلمبرداری شده است.

 

بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط

سوابق هنری

آقای سجاد بابایی بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و در طول فعالیت های هنری خود در آثاری چون: نمایش‌ اعترافاتی درباره‌ی زنان ، هیچ چیز جدی نیست ، نمایش شاه لیر ، تجربه‌های اخیر ، پاداش جنگ ، بزرگراه ، گمشدگان ، تنها تا جمعه ، جیغ بنفش و «زندگی گالیه» اشاره داشت.

ژاکان در سریال سقوط

او در سال ۱۳۹۸ با بازی در نقش در سریال زندگی زیباست و سریال خانواده آقای شهریاری وارد قاب تلویزیون شد. او در ادامه مسیر فعالیت های هنری خود در سال ۱۳۹۸ در فیلم سینمایی «من، زهره» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیامک ابراهیمی و در سال ۱۳۸۶ با ایفای نقش در فیلم سکوت سیاه به کارگردانی علی جلالی ، در سال ۱۳۹۶ در فیلم «سوزن آب» به کارگردانی بهمن شهروان ، فیلم‌ «تومان» و فیلم‌های کوتاه «این و آن» ، «برادر» و «استشهاد» و …حضور داشت. او همچنین کارگردان تئاتر ، طراح صحنه و نقش خوان نمایشنامه‌خوان نیز می باشد.

سجاد بابایی همچنین در اولین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی در سریال خسوف نقش امیر در سریال خسوف را بر عهده گرفته است.

بیوگرافی بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط

سجاد بابایی بازیگر سریال سقوط

آقای بابای در جدیدترین کار هنری خود در سریال سقوط در کنار الناز ملک و حمید فرخ نژاد و امین میری خوش درخشید. این سریال درباره آیسان و ژاکان یک زوج کرد هستند که در سنندج زندگی میکنند . آنها سه سال پس از ازدواج شان راهی ماه عسل خود می شوند و به ترکیه می روند که در ادامه داستان اتفاقات شوکه کننده ای رخ می دهد که باورش برای آیسان سخت است.

سجاد بابایی بازیگر سریال سقوط

سریال سقوط جدیدترین سریال فیلیمو می باشد که پخش آن در دی ماه ۱۴۰۱ در بخش نمایش خانگیی آغاز گردید . سریالی که نقش اصلی آن را سجاد و بابایی و الناز ملک ایفا میکنند. آیسان و ژاکان یک زوج کرد هستند که در سنندج زندگی میکنند .

زمان پخش

سریال سقوط در ژانر درام خانوادگی از ۱۵ دی ۱۴۰۱ هر هفته روز «چهارشنبه» ساعت ۸ صبح از پلتفرم نمایش خانگی «فیلمیو» پخش می شود

عزندگی خصوصی بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط کیست ؟ +بیوگرافی و جزئیات

نظرات