دانلود پدرخوانده ۲ قسمت ۱۵ پانزدهم «قسمت ۱۵ فصل دوم پدر خوانده» نیم‌بهاء

0

قسمت ۱۵ پدرخوانده ۲ به کارگردانی سعید ابوطالب در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر گیم شو و مسابقه ای است شما می توانید سریال رئالیتی شو پدر خوانده ۲ قسمت ۱۵ پانزدهم که به تازگی وارد بخش نمایش خانگی شده را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید

دانلود پدرخوانده ۲ قسمت ۱۵ پانزدهم «قسمت 15 فصل دوم پدر خوانده» نیم‌بهاء

دانلود پدرخوانده ۲ قسمت ۱۵ پانزدهم «قسمت ۱۵ فصل دوم پدر خوانده» نیم‌بهاء

قسمت پانزدهم فصل دو بازی پدرخوانده-شانس مجدد، رقابت سوم، (پدرخوانده ۲ قسمت ۱۵) با حضور رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی و مجتبی پوربخش در این صفحه خواهید دید:

فصل دوم پدرخوانده قسمت ۱۵ به کارگردانی سعید ابوطالب در این مطلب دانلود و تماشا کنید که نوبت به رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی و مجتبی پوربخش رسیده و در این قسمت حضور دارد. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر گیم شو و مسابقه ای به کارگردانی سعید ابوطالب در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است.

داستان قسمت پانزدهم فصل دوم پدر خوانده

در قسمت ۱۵ فصل دوم پدرخوانده رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی و مجتبی پوربخش حضور دارند. در این بخش بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند.

سعید ابوطالب که پیش از این تهیه‌کنندگی و کارگردانی «شب‌های مافیا» و رالی ایرانی بر عهده داشته، در جدیدترین کار هنری خود برای نمایش خانگی، از ساخت رئالیتی‌شوی جدیدی با عنوان پدرخوانده خبر داد

شو مسابقه ای پدرخوانده در ژانر معمایی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سعید ابوطالب و برگرفته از بازی مافیاست و گردانندگی این رئالیتی شو را کامبیز دیرباز بر عهده دارد. در بازی پدر خوانده، ۱۱ بازیکن حضور دارند: ۷ شهروند و ۳ مافیا همراه با یک فرد مستقل که باهم رقابت می‌ کنند.

نحوه بازی پدرخوانده

مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی ‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می ‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه ‌ای ‌تر و با کارت ‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌ کنند. در بازی پدر خوانده، ۱۱ بازیکن حضور دارند ۷ شهروند و ۳ مافیا همراه با یک فرد مستقل که باهم رقابت می‌ کنند. فصل اول این سریال با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و توانست جایگاه ویژه ای را در بین علاقمندان به این سبک بازی های مافیایی و معمایی به دست آورد. پدر خوانده سناریوی پیچیده‌ای دارد و فقط یک ماه بازیگران مشغول یادگیری و تمرین آن بودند.

نظرات