خلاصه داستان و معرفی بازیگران سریال صبح آخرین روز + اسامی و بیوگرافی

0

خلاصه داستان و معرفی بازیگران سریال صبح آخرین روز + اسامی و بیوگرافی

‘سریال صبح آخرین روز’، با نام سابق سریال شهید شهریاری سریال تلویزیونی جدید در ۳۰ قسمت به کارگردانی حسین تبریزی با موضوع و  داستان زندگینامه (شهید مجید شهریاری) با بازی بازیگران معروفی چون مهران رجبی,اردشیر رستمی و سپیده خداوردی,افسانه ناصری,شهرام عبدلی,سیروس همتی و تعدادی بازیگر زنجانی و بازیگران جدید و بازیگران خردسال به زودی از شبکه دو سیما پخش میشود در ادامه توضیحاتی درباره این سریال و بازیگران و تعداد قسمت ها و جزئیات پخش و زمان پخش و تکرار آن میدهیم

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال صبح آخرین روز به تفکیک نقش + زمان پخش و تکرار

سریال صبح آخرین روز

سریال صبح آخرین روز با نام قبلی سریال شهید شهریاری در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی علمی‌فرد است که تولید آن از اواخر مرداد ماه در زنجان آغاز شده و در ادامه پنج‌ماه نیز در تهران ضبط ادامه دارد. زندگی «شهید شهریاری» را از بدو تولد تا شهادت به تصویر می‌کشد.

مصطفی علمی فرد تهیه کننده سریال صبح آخرین روز گفت: بخش های مربوط به زنجان که برمی گشت به کودکی،‌ نوجوانی و بخشی از جوانی شهید شهریاری به پایان رسید و تصویربرداری در دانشگاه شهید بهشتی را آغاز خواهیم کرد و یک ماه در آنجا مشغولیم و سه شهر دیگر مثل شیراز و … نیز از لوکیشن های ما خواهند بود.

این تهیه کننده همچنین افزود: در دو روز آینده مهران رجبی، افسانه ناصری و اغلب بازیگران زنجان بازی شان به پایان می رسد و البته اردشیر رستمی، شهرام عبدلی و سیروس همتی که تا ده ۸۰ در سریال حضور دارند هنوز بازی شان تمام نشده است.

اردشیر رستمی نقش پدر شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز

خلاصه داستان و معرفی بازیگران سریال صبح آخرین روز + اسامی و بیوگرافی

 

اسامی بازیگران سریال صبح آخرین روز

لیست اسامی بازیگران سریال صبح آخرین روز با حضور بازیگران مطرح و تعدادی بازیگر زنجانی هستند سپیده خداوردی در نقش خانم دکتر قاسمی همسر شهید شهریاری و کاوه خداشناس نقش شهید شهریاری را بازی می کنند

مهران رجبی، زهرا سعیدی، میرطاهر مظلومی، اتابک نادری، سیروس همتی، حسن اسدی و بازیگران بومی زنجان در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

اردشیر رستمی پدر شهید شهریاری، شهرام عبدلی دایی شهید، سیروس همتی برادر شهید و مهران رجبی در نقش مش باقر پدربزرگ شهید شهریاری ،افسانه ناصری، میرطاهر مظلومی، اتابک نادری، حسن اسدی و زهرا سعیدی تعدادی بازیگر زنجانی به دلیل گویش و لهجه خاص زنجانی از دیگر بازیگران این سریال هستند …

کاوه خداشناس
فرحان فرحناک
مهران رجبی
افسانه ناصری
زهرا سعیدی
میرطاهر مظلومی
شهرام عبدلی
سیروس همتی
حسن اسدی
راضیه دهقان
اردشیر رستمی
مالک سراج
افشین نخعی

محمدولی فروتن

و…

اسامی بازیگران در سریال و نقش ها

شاید بازیگران این سریال را با نقش می شناسید و ما در این بخش به اسامی واقعی و نقش آنها در سریال صبح آخرین روز می پردازیم:

مهران رجبی بازیگر نقش «مش باقر» پدربزرگ شهید شهریاری

سپیده خداوردی بازیگر نقش بهجت قاسمی همسر شهید شهریاری

اردشیر رستمی بازیگر نقش پدر شهید شهریاری

شهرام عبدلی بازیگر نقش دایی شهید

سیروس همتی بازیگر نقش برادر شهید در صبح آخرین روز

سیدجواد هاشمی بازیگر نقش مسئول اطلاعاتی و امنیتی
مهدی صباحی و شکرخدا گودرزی بازیگران نقش دوستان و همکلاسی‌های قدیمی شهید شهریاری

فرحان فرحناک بازیگر نقش نوجوانی شهید مجید شهریاری

کاوه خاشناس بازیگر نقش شهید شهریاری در بزرگسالی

زهرا سعیدی بازیگر نقش مادر شهید شهریاری

مهدی علیپور بازیگر نقش حامد در صبح آخرین روز

راضیه دهقان بازیگر نقش مادر شهید شهریاری در جوانی

حمیدرضا عطایی بازیگر نقش مامور امنیتی در صبح آخرین روز

بازیگران نقش شهید شهریاری از کودکی تا شهادت

نقش شهید شهریاری را  ۵ بازیگر مختلف از سن ۵، ۸، ۱۳، ۱۸ و ۲۳ سالگی تا ۴۶ سالگی بازی کردند. فرحان فرحناک بازیگر این نقش از سن ۱۸ تا ۲۳ است و کاوه خداشناس بعد از ۲۳ سالگی را ایفا می کند، همچنین بازیگران کودک و خردسال و نوجوان نیز از بومی های چهار محال و بختیاری و قم و تهران انتخاب شده اند.

خلاصه داستان سریال صبح آخرین روز

تعداد قسمت ها و زمان پخش

این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از شبکه دو جایگزین بچه مهندس ۴ بعد از ماه رمضان ۱۴۰۰ میشود و در حوالی ساعت ۲۱ پخش خواهد شد

زمان پخش این سریال از شبکه دو ساعت ۲۱:۱۵ و تکرار و بازپخش سریال شهید شهریاری ساعت ۰۰:۴۵، ۱۶:۱۵ و ۱۱:۳۰ خواهد بود

موضوع و داستان سریال صبح آخرین روز

داستان این مجموعه تلویزیونی از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی گردد و ۴۶ سال زندگی او را روایت می کند.

شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

شهید شهریاری، زاده استان زنجان بودند و در آنجا بزرگ شدند، درست است که ایشان تحصیلاتشان را در تهران گذراندند اما خانواده‌ای که در زنجان داشتند در زندگی حرف‌های ایشان هم تأثیر گذاشتند، نکته جالب اینکه ایشان به زادگاه‌شان خیلی وفادار بودند. به همین دلیل مرکز استان زنجان متولی ساخت این کار شد و ما نیز برای ساخت مجموعه به آنجا رفتیم.

سپیده خداوردی بازیگر نقش بهجت قاسمی همسر شهید شهریاری

سپیده خداوردی بازیگر نقش همسر شهید شهریاری

نقش دکتر بهجت قاسمی استاد فیزیک هسته ای همسر شهید مجید شهریاری را سپیده خداوردی در ۲ دهه بازی می کنند. نزدیکی چهره،‌ نوع بازی و البته رضایت همسر شهید باعث شد تا این بازیگر نقش همسر شهید را بازی کند. پسرش سامیار نیز نقش کودکی شهید را ایفا میکند سپیده خداوردی به تازگی در سریال خانه امن و ترور خاموش ایفای نقش کرده است

کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری

کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری

کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری بعد از ۲۳ سالگی را ایفا می کند

افسانه ناصری

اسامی بازیگران زنجانی سریال صبح اخرین روز

عکس همسر و فرزندان شهید شهریاری

عکس همسر واقعی شهید شهریاری

اسامی بازیگران نوجوان سریال صبح آخرین روز

مهران رجبی در نقش مش باقر پدربزرگ شهید شهریاری

نظرات