فیلم کامل اجرای خوانندگی علیرضا برنجیان در عصر جدید ۳ و واکنش ها ببینید

0

فیلم کامل اجرای علیرضا برنجیان در عصر جدید ۳ و واکنش ها ببینید که در قسمت دوازدهم مرحله مقدماتی فصل سوم عصر جدید یکشنبه ۲۸ فررودین ۱۴۰۱ اجرا کرد. ویدئوی اجرای بسیار زیبا و احساسی آهنگ کردی و لالایی خوانی علیرضا برنجیان خواننده عصر جدید ۳ را دانلود کنید

فیلم کامل اجرای خوانندگی علیرضا برنجیان در عصر جدید ۳ و واکنش ها ببینید

فیلم کامل اجرای خوانندگی علیرضا برنجیان در عصر جدید ۳ و واکنش ها ببینید

علیرضا برنجیان خواننده کرمانشاهی در قسمت دوازدهم فصل سوم عصر جدید و عصر جدید ۳ به عنوان شرکت کننده حضور داشت و ترانه ای لالایی کُردی استاد مظهر خالقی تا یک آهنگِ پاپ – تلفیقیِ زیبا را در مرحله اول و مقدماتی در ۲۸ یکشنبه ۱۴۰۱ اجرا کرد و باعث تحسین داوران و تماشاگران حاضر در استیج عصر جدید شد. او چهار چراغ سفید از امین حیایی و ژاله صامتی و کارن همایونفر و مجید اسماعیلی دریافت کرد که در ویدئوی زیر ببینید:

دانلود ویدئو

این خواننده کرمانشاهی متولد کرمانشاه و اصالتا کورد ست که در حال حاضر در کج زندگی میکند. اجرای قطعه لالایی به زبان کوردی بسیار مورد پسند مخاطبان تلویزیون و داوران عصر جدید قرار گرفت.

این شرکت کننده اینگونه معرفی شد:
از لالاییِ کُردی استاد مظهر خالقی تا یک آهنگِ پاپ/تلفیقیِ زیبا و آشنا!

 

اجرای علیرضا برنجیان در عصر جدید 3

علیرضا برنجیان، پنجمین اجرای قسمت دوازدهم از مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید که با رای داوران به مرحله بعد راه یافت.

آقای برنجیان پس از صعود به مرحله بعد در صفحه اینستاگرامش نوشت:

سلام به شما مردم مهربان سرزمینم
اجرای اول من در برنامه عصر جدید

تقدیم میکنم به نگاه پر مهرتون
امیدوارم به دلتون نشسته باشه

از رفقای عزیزم امیر فرهنگ و امیر حسین جان اسکندری بخاطر تنظیم زیبای کارممنونم و قدردان زحماتتون هستم رفقا

لازم به ذکر است که فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید با آمدن بهار ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود. این فصل با حضور استعدادهای هنری، ورزشی، سرگرمی، علمی و… در سه مرحله از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد

بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی تلویزیون در فصل سوم با تغییراتی همراه شده است. از جمله اینکه در کنار امین حیایی که در دو فصل گذشته هم بر صندلی داوری نشسته بود، ژاله صامتی و کارن همایونفر به‌عنوان هنرمندان نام‌ آشنا و مجید اسماعیلی، تهیه‌کننده، کارگردان و منتقد سینما هم در جایگاه داوری حضور دارند.

نظرات