زمان پخش و تکرار سریال تا صبح از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال تا صبح از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال تا صبح برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال تا صبح

این سریال به کارگردانی مجید جوانمرد، محمدعلی باشه آهنگر، نویسندگی عباس نعمتی و تهیه‌کنندگی احمد میرعلائی محصول سال ۱۳۸۵ در ژانر اجتماعی،درام و عاشقانه است. این سریال برای بار اول در شبکه پنج سیما پخش شد. حالا قرار شده این مجموعه از ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش می شود. ناگفته نماند این سریال جایگزین مجموعه بانویی دیگر می شود.

از جمله بازیگران این مجموعه می توان به رضا ایرانمنش،محمد کاسبی،عسل بدیعی،ستاره اسکندری،امین زندگانی،زهره حمیدی،مجید مظفری،افشین سنگ‌چاپ،گیتی معینی،آتش تقی‌پور،افشین نخعی،امیرحسین حسینی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده چند جوان از دهه پنجاه است که یکی از این جوانان مستانه نام دارد که در پیچ و تاب ماجرایی عاطفی، درگیر مسائل سیاسی می‌شود. مستانه پزشک جوانی است که در مبارزات انقلابی شرکت فعال دارد.او با عمویش “تیمسار بدر” که یکی از تیمسارهای عالی‌رتبه شاهنشاهی است، زندگی می‌کند. سیاوش پسر تیمسار بدر که در خارج از کشور اقامت دارد، با پایان تحصیلات دانشگاهی‌ به ایران بازمی‌گردد و به صف مبارزان انقلابی می‌پیوندد و …

در  این سریال، شخصیت‌های متنوعی وجود داشت و برای اولین بار شخصیت‌هایی را نشان داد که فارغ از مسائل انقلاب و فعالیت‌های سیاسی، زندگی خودشان را می‌کردند و اصلا هم آدم‌های بدی نبودند و حامی شخصیت‌های اصلی بودند

زمان پخش سریال تا صبح

ساعت تکرار و زمان پخش سریال تا صبح از شبکه آی فیلم

این مجموعه ۲۹ قسمتی از سه شنبه ۱۱ بهمن، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ۲ بامداد و ۱۰ روز بعد خواهد بود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات