دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۲ چهل‌و‌‌دوم (قسمت ۴۲ گیل‌دخت) تلوبیون

0

قسمت ۴۲ سریال گیلدخت از شبکه یک امشب جمعه ۱۱ فروردین پخش شد که در ادامه می توانید دانلود قسمت ۴۲ چهل و دوم سریال گیلدخت از تلوبیون و آپارات و دانلود کنید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت 42 چهل‌و‌‌دوم قسمت ۴۲ گیل دخت (تلوبیون)

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۲ چهل‌و‌‌دوم (قسمت ۴۲ گیل‌دخت) تلوبیون

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۴۲ از تلوبیون و آپارات دانلود و یا بصورت انلاین تماشا کنید. سریال تلویزیونی گیل دخت در ایام عید نوروز ۱۴۰۲ راس ساعت ۲۳:۳۵ از شبکه یک سیما پخش میشود.

سریال گیلدخت سریالی جذاب و پر بیننده ازشبکه یک پخش میشود و اینروزها مخاطبان زیادی را جذب خود کرده و موضوع و داستان تاریخی و عاشقانه تاریخی درباره سرنوشت دو دلداده به نام گلنار و اسماعیل میرشکار توسط مجید اسماعیلی ساخته شده است.

پخش آنلاین و دانلود سریال گیلدخت قسمت ۴۲

اگر قسمت های پخش شده سریال گیل‌ دخت را تماشا نکردید می توانید از بخش دانلود همه قسمت های سریال گیلدخت در پایین صفحه کمک بگیرید

معرفی سریال گیل دخت

گفتنی است، سریال تاریخی، عاشقانه گیل‌دخت که به تازگی از شبکه یک سیما پخش پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۲:۱۵ پخش شد.
سریال گیل‌دخت پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما در حال پخش است. پخش این سریال از ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ پنج‌ شنبه‌ ها و جمعه‌ ها از شبکه یک سیما و شبکه آی‌ فیلم آغاز شده و تا اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود. سریال گیلدخت در گرم دره تهران و استان گیلان فیلمبرداری شده است که لوکیشن های آن را با توجه به اطلاعات تیتراژ پایانی این سریال می توان تشخیص داد. این سریال جدید در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌ مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است

بازیگران این سریال عبارتنداز: چهره‌هایی همچون سعید بابایی، یوسف صفری بختیاری، بهزاد محسنی، مرتضی نجفی، سعیده جمشیدی، محبوبه صادقی، فرزانه وهاب، زهرا میری، مینرا رفیع ، صبا گرگین‌پور، سعید راد، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، حمید ابراهیمی، محمد فیلی، رویا جاویدنیا، مجید سعیدی، زیبا بنماران، فریده دریامج، می باشند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است. سریال تلویزیونی گیل‌دخت در سال ۹۸ برای تولید کلید خورد و تا آبان‌ماه ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویر‌برداری شد و قرار است در ۶۰ قسمت از شبکه یک و شبکه آی فیلم همزمان پخش شود.

نظرات