عکس و فیلم / سرو بی رحمانه یک کبوتر در یک رستوران با بالهای پردار را ببینید

0

از ساعاتی پیش عکسی بی رحمانه و غیراخلاقی از سرو بی رحمانه یک کبوتر در یک رستوران تهرانی بازتاب گسترده ای داشته و واکنش فعالان حقوق حیوانات و کاربران شبکه های اجتماعی را پای داشته است.

عکس و فیلم / سرو بی رحمانه یک کبوتر در یک رستوران با بالهای پردار را ببینید

سرو یک کبوتر در یک رستوران

یک رستوران در تهران اقدام به سرو کبوتر رست شده با سس پرتقال و عسل کرد که این مساله بازتاب زیادی در رسانه ها و فضای مجازی داشت.

بر اساس تصاویر منتشر شده، این رستوران به شکلی که توسط کاربران فضای مجازی در مواردی جدید و به زعم عده ای غیر متعارف تعریف شده است، اقدام به سرو کبوتر رست شده با سس پرتقال و عسل کرد که این مساله بازتاب زیادی در رسانه ها و فضای مجازی داشت.

پاسخ رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران با اشاره به انتشار تصاویری مبنی بر سِرو کبوتر “رست شده” در یکی از رستوران‌های پایتخت گفت: این موضوع از سوی یگان حفاظت این اداره در حال پیگیری است اما در صورتی که گونه پرورشی حیات وحش باشد این اقدام مجاز است.

عکس و فیلم / سرو بی رحمانه یک کبوتر در یک رستوران با بالهای پردار را ببینید
«محمد کرمی» اظهار داشت: پرورش و خرید و فروش گونه های مجاز حیات وحش قانونی است و اگر این رستوران از مبادی رسمی اقدام به تهیه کبوتر کرده باشد مشکلی ندارد.
وی افزود: در صورتی که شکار غیرمجاز در این زمینه صورت گرفته باشد با متخلفان برخورد می شود؛ از این رو منتظر بررسی و نظر یگان حفاظت محیط زیست استان هستیم.
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه کبوتر جزو حلال گوشتان است گفت: پرندگانی که دارای چینه دان و دانه خور باشند مانند کپک و بلدرچین حلال گوشت هستند.

وی ادامه داد: مراکز پرورش گونه های حیات وحش در استان تهران نداشته ایم ولی در یکی از شهرستان های این استان درخواست مجوز برای پرورش «مرال» گونه گوزن قرمز یا گاو کوهی داشته ایم.
کرمی بیان داشت: در حال بررسی صدور این مجوز هستیم ضمن اینکه در کشور اکنون مجوزهای پرورشی گونه های حیات وحش صادر شده است که بیشتر هدف از این موضوع بحث های اقتصادی و کسب سود است. /آخرین خبر

 

نظرات