اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شهر خاموش با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شهر خاموش و بیوگرافی نقش های باران کوثری، علی باقری و بابک کریمی … در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید.

فیلم شهر خاموش

فیلم سینمایی شهر خاموش، فیلم ایرانی به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی رضا محقق است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی در حال فیلمبرداری است . در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان فیلم شهر خاموش

داستان فیلم به زمان گذشته بر می‌گردد؛ کارگردان شهر خاموش درباره داستان فیلم گفته: نوستالژی من، دهه ۵۰ شمسی است و دوست دارم که فیلم‌هایم در آن سال‌ها روایت شوند، چون در آن دوران بچه بودم و این دوران را از نزدیک حس کردم. در آثارم بیشتر به دنبال از دست رفتن کرامات انسانی در انسان‌ها هستم؛ مثل «دشت خاموش»، در «شهر خاموش» نیز اتفاقاتی برای «بمانی» می‌افتد که بخشی به جامعه و بخشی به خود انسان‌ها بر می‌گردد و می‌بینیم چطور یک جامعه و سیستم کاری، انسان‌ها را در چه تنگناهایی قرار می‌دهد و کرامت انسانی از بین می‌رود و چطور می‌توان دوباره این کرامت را برگرداند.»

فیلم سینمایی

بیوگرافی تمامی بازیگران فیلم شهر خاخوش به همراه عکس و نقش ها

  • باران کوثری
  • بابک کریمی
  • علی باقری
  • بهزاد دورانی
  • محسن مهری دروی
  • کریم و حبیب شراهی برادران دوقلو
  • و….

باران کوثری

باران کوثری زادهٔ ٢۵ مهر ١٣۶۴ بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است.وی در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۰ برای بازی در فیلم بغض در بخش نگاه نو (فیلم‌های اول) کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود. پس از دو سدن به آلمان سفر کرد. همچنین کتابی تحت عنوان باران کوثری در سینمای ایران به قلم حسین عالمگیر از انتشارات شایسته منتشر شد.

باران کوثری

بابک کریمی

بابک کریمی متولد ۲ فروردین ۱۳۳۹ در پراگ بازیگر و تدوین‌گر ایرانی است وی در فیلم سینما شهرقصه نیز به ایفای نقش پرداخته است. کریمی با بازی در همین فیلم کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد.

بابک کریمی

برخی عوامل

عوامل «شهر خاموش» عبارتند از نویسنده و کارگردان: احمد بهرامی، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی‌تیرانی، مدیر صدابرداری: محمد شاه‌وردی، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر تولید: ابوالفضل افشاری،‌ برنامه‌ریز: صالح غربی‌جوان، طراح لباس: ناهید عزیزی صدیق، طراحان صحنه: مصطفی جمالی و عیسی خیبرمنش، دستیار یک فیلمبردار: سیدمهدی حسینی، دستیار تولید: محمود بهرامی، دستیار اول کارگردان: شبنم شعاریان، تدوین: مصطفی وزیری، مدیر صحنه: محدث یوسفی، مدیر تدارکات: محمد وطن‌چی، منشی صحنه: مهران رضایی، گروه کارگردانی: آرش کرد، ایمان عزیزی صدیق و اهورا بهرامی، دستیاران فیلمبردار: علی افضلی، وحید حاتمی‌کیا، اشکان عبدالوند، رضا دعاوی و سیدفرشاد شورایی، عکاس: مجید محبوبی‌راد.

فیلم سینمایی شهر خاموش

نظرات