بیوگرافی محمد نخودی کشتی گیر ایرانی

1

بیوگرافی محمد نخودی

محمد نخودی (زادهٔ ۱۹ بهمن ۱۳۸۰) کشتی‌گیر آزادکار ، ورزشکار جویباری تیم ملی ایران است که در حال حاضر عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران است.

بیوگرافی محمد نخودی کشتی گیر ایرانی + زندگی شخصی و همسر محمد نخودی

سوابق ورزشی

محمد نخودی کشتی را از زادگاهش جویبار در رشته کشتی آزاد آغاز کرده و با درخشش در مسابقات استانی توانست به تیم ملی کشتی آزاد راه یابد.
او در مسابقات کشتی آزاد آسیایی بزرگسالان ۲۰۱۹ در شیان در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد مدال برنز کسب کرد و در مسابقات جهانی نوجوانان ۲۰۱۷ آتن در وزن ۶۹ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

خانواده و زندگی شخصی محمد نخودی

پدرم خیلی به کشتی علاقمند بود و من را در سن ۶ سالگی به کشتی فرستاد و ۱۶ سالگی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدم و طلا و برنز نوجوانان جهان را به دست آوردم.

بیوگرافی محمد نخودی

مقام های کسب شده محمد نخودی در جهان و در المپیک

قهرمانی آسیا ۲۰۱۹

نخودی در در وزن ۷۴ کیلوگرم در مبارزه نخست مقابل آمیت کومار دهانخار از هند با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شد ، اما به دلیل حضور نیافتن یوهی فوجی نامی از ژاپن به دلیل آسیب دیدگی، به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد و با نتیجه ۹ بر ۸ از سد ایلگیز ژاکیبیکوف از قرقیزستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۹

او در وزن ۷۴ کیلوگرم در زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۹ در دیدار فینال مقابل رازامبک جمال اف از روسیه با نتیجه ۸ بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

مدال طلای جوانان جهان ۲۰۲۱

در مسابقات جوانان جهان ۲۰۲۱ در روسیه، وزن ۷۹ کیلوگرم، نخودی با پیروزی بر کشتی‌گیران آمریکا، آلمان و هند، در فینال ۷ بر ۴ آشیروف آذربایجانی را شکست داد و به مدال طلا رسید.

مقام ها و مدال های کسب شده محمد نخودی در جهان و در المپیک

قهرمانی در کشتی جوانان روسیه ۲۰۲۱

محمد نخودی ملی پوش وزن ۷۹ کیلوگرم پس از قهرمانی در جوانان جهان ۲۰۲۱ روسیه گفت: ناداوری هایی که در برخی کشتی ها وجود داشت هم سد راه موفقیت تیم نشد و خدا را شکر توانستم که طلای جوانان جهان را کسب کنم

از مربیانم آقای حیدر سیار، آقای نیک نژاد، مربیان فعلی ام آقای سعید احمدی و کادر فنی تیم ملی تشکرمی کنم و از مردم ممنون هستم که با دعاهایشان پشت ملی پوشان هستند.

همسر محمد نخودی

محمد نخودی در مسابقات کشتی جهان نروژ ۲۰۲۱

محمد نخودی، نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی نروژ در فینال با جردن باروز مبارزه می کند او بعد از راه یابی به فینال گفت:

قطعاً با مربیان این حریف را آنالیز کردیم. امیدوارم فردا بهترین خودم باشم.

دانلود عکس های محمد نخودی

صفحه در رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این ورزشکار کشتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی Mohammad Nokhodi79 فعال و در دسترس عموم قرار دارد

 

1 دیدگاه در “بیوگرافی محمد نخودی کشتی گیر ایرانی

  1. امیدی گفت:

    چرا وقت مردم را می دزدید؟
    تیتر ازبیوگرافی کامل میزنید
    ولی دوتا اطلاعات فشل کپی پیس کرده و……………

نظرات