اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سقوط یک فرشته + داستان و تصاویر

0

“سریال سقوط یک فرشته”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بهرام بهرامیان و حمید بهرامیان و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده و با بازی خاطره اسدی است. این سریال محصول سال ۹۰ و در ژانر درام، ماورائی و مذهبی ساخته شده است. سریال سقوط یک فرشته که برای اولین بار در رمضان همان سال از شبکه اول سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی انتن شبکه آی فیلم شهریور ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سقوط یک فرشته با نقش+ داستان و تصاویر زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط یک فرشته با نقش

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط یک فرشته با نقش ها و عکس و اسامی محصول ۱۳۹۰ ساخته بهرام بهرامیان است, داستان و بازیگران سریال سقوط یک فرشته

خلاصه داستان سریال سقوط یک فرشته

“سقوط یک فرشته” روایتگر ماجرای دختری به نام “سارا” است که پدرش فردی با ایمان به نام “حاج حبیب” است. او با زنی به نام “ریحانه” ازدواج می‌کند که او نیز دختری همسن و سال “سارا” به نام “فاطمه” دارد.

 

هدی زین العابدین بازیگر نقش فاطمه و خاطره اسدی بازیگر نقش سارا

خلاصه داستان سریال سقوط یک فرشته

در این میان سر و کله “نیما صراف” پیدا می‌شود و با شدت گرفتن دوستی “نیما” و “سارا” مشکلات زیادی برای این خانواده پدید می‌آید تا جایی که قرآن خطی امامزاده مطیب که مادر فاطمه متولی آنجاست دزدیده می‌شود. کمی بعد ریحانه، همسر حاج حبیب نیز بر اثر سکته قلبی می‌میرد. به تدریج نیما سارا را به قرص‌های روان گردان معتاد می‌کند و مشخص می‌شود که او پسر شریک حاج حبیب است که در گذشته اختلافاتی با آنان داشته و بر سر همین اختلافات مادر نیما به وسیله پدرش کشته شده است.

امین ایمانی بازیگر نقش شیطان در سقوط یک فرشته

 بیوگرافی امین ایمانی بازیگر نقش شیطان در سقوط یک فرشته

اسامی بازیگران سریال سقوط یک فرشته به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال سقوط یک فرشته به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: بهرام بهرامیان، حمید بهرامیان و تهیه کننده: رامین عباسی زاده، طراحي داستان: رامين عباسي زاده ، زامياد سعدونديان نويسندگان: بابک کائيدان ، روح الله صديقي و زامياد سعدونديان ، راوي : محمد رضا عليمرداني تصويربرداران: افشين احمدي، آرش خلاق دوست، صدابرداران : بهمن حيدري، فرشيد کيوان مهر ،طراح گريم: مسعود ولد بيگي ، طراح صحنه : رضا حاج درويش طراح لباس : ژاله زکي زاده ،دستيار تهيه: سحر مصيبي، برنامه ريز: فرزاد رحماني، آهنگساز: امير توسلي، مدير توليد: حسن مصطفوي، تدوين: سپيده عبدالوهاب، صداگذار: ايرج شهزادي، جلوه‌هاي ويژه رايانه‌يي: داريوش حافظ الکتب، جلوه‌هاي ويژه ميداني: رضا ترکمان، عکاس: اميد صالحي، مدير تدارکات: حيدر زرقومي، روابط عمومي: منصوره بسمل.

نظرات