زمان پخش و تکرار سریال پلاک ۱۳ از شبکه تماشا ۱۴۰۱

0

سریال پلاک ۱۳ : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال پلاک ۱۳ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال پلاک 13

این مجموعه به کارگردانی آرش معیریان و شهاب عباسی و تهیه کنندگی سلیم ثنائی محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی با مشارکت بیمه مرکزی است. این مجموعه برای اولین بار ۱۴ آبان ۱۴۰۰ پخش و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه بود. کار نگارش این سریال را امیر ابیلی به همراه محمدحسن رعیت پور، حامد آبکنار و مسعود غزنچایی بر عهده داشتند که یک کمدی فاخر و جذاب از آب در آمده.

حالا قرار شده این سریال از دوم آبان ۱۴۰۱ از شبکه تماش مجدد پخش شود.

این مجموعه یکی از سریال های پر طرفدار بود و البته یکی از پر بازیگر ترین سریال های تلوزیونی که استقبال زیادی نیز شد.

از مله بازیگرانی که در این مجموعه هنرنمایی کردن می توان به محمود جعفری،علی صادقی،نگار عابدی،سامان دارابی،فرزانه سهیلی،سیاوش مفیدی،مهران ضیغمی،ستاره حسینی،حسین رفیعی و… اشاره کرد.

خلاصه سریال درباره باغی است که عمه آذر برای برادرزاده‌هایش به ارث گذاشته، و برای سکونت در آن شرط کرده که یک سال برادرزاده‌هایش همراه خانواده‌هایشان در این عمارت زیبا در کنار هم زندگی کنند. در واقع این مجموعه زندگی و کنار آمدن شخصیت‌های این پنج خانواده در عمارت عمه آذر را به تصویر کشیده.

زمان پخش سریال پلاک 13 از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال پلاک ۱۳

این مجموعه ۹۰ قسمتی هرشب از دوم آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۸ صبح و ۱۴ ظهر از شبکه تماشا پخش می شود.

از جمله دیگر بازیگران می توان به شهره سلطانی،پژمان بازغی،رامین ناصرنصیر،صفا آقاجانی،نعیمه نظام دوست،آرش نوذری،مهران رجبی،رضا شفیعی جم،بیژن بنفشه خواه،اصغر سمسارزاده و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات