بازیگر نقش رامین در سریال مسافری از هند کیست +بیوگرافی و عکس جدید اینستاگرام

1

سروش گودرزی (بازیگر نقش رامین) در سریال مسافری از هند است که پیشتر با بازی در سریال خط قرمز و پیامک از دیار باقی به شهرت رسید. او از در حال حاضر در جدیدترین اخبار از بازیگری کناره گیری کرده و دارد بیزینس شده است. در ادامه سروش گودرزی بازیگر نقش رامین در (سریال مسافری از هند) آشنا میشوید.

بازیگر نقش رامین در سریال مسافری از هند کیست +بیوگرافی و عکس جدید اینستاگرام

سروش گودرزی بازیگر نقش رامین در سریال مسافری از هند کیست

حرف تازه؛ مسافری از هند یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه‌کنندگی صدیقه صحت، محصول سال ۱۳۸۱ شبکهٔ سه است و بازیگر نقش رامین نظر مخاطبان را بخود جلب کرده است. برای آشنایی و معرفی این بازیگر با ما همراه باشید.

سروش گودرزی، متولد ۲۱ دی ۱۳۵۳ در خرمشهر و دارای مدرک کامپیوتر است او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است که با بازی در سریال خط قرمز و سریال مسافری از هند به اوج شهرت رسید. او هیچ نسبتی با حمید گودرزی (بازیگر) ندارد.

خانواده سروش گودرزی

یک برادر بزرگتر از خود به نام رامین و یک خواهر کوچکتر از خود دارد و از ۸ سالگی ساکن تهران شده و در زمان مدرسه بسکتبالیست بود و به مدرسه فوتبال می رفت.

بیوگرافی بازیگر نقش رامین در سریال مسافری از هند

سوابق بازیگری

این بازیگر برای اولین بار در سال ۱۳۷۹ در فیلم پارتی سیروس مقدم بازی کرد و سپس در سریال خط قرمز و بعد از آن مسافری از هند را بازی کرد که که این سریال سکوی پرتاب او به سمت شهرت شد، اما او ادامه نداد و کم کم از بازیگری کناره گرفت.

او در فیلم ها و سریال های دیگری مانند، قفس طلایی، دایره زندگی، دنیا، روز رستاخیز، دلواپسی، تیک آف، دوباره عاشقی، پارتی، پیامک از دیار باقی و … نقش آفرینی کرده است.

عکس مادر سروش گودرزی

عکس های جدید سروش گودرزی, سروش گودرزی الان کجاست

بیوگرافی بازیگر نقش رامین در سریال مسافری از هند

سروش گودرزی بازیگر نقش رامین در سریال مسافری از هند است که در کنار بازیگرانی چون: حمید گودرزی، نسرین مقانلو، بهنوش طباطبایی و شیلا خداداد در نقش سیتیا و … بازی کرده است. او با نقش آفرینی در این مجموعه تلویزیونی ره هزار ساله را یک شبه طی کرد و به سرعت مشهور شد. هنو مخاطبان تلویزیون او با نقشی که در خط قرمز و مسافری از هند بازی کرده به یاد دارند و او به یکی از بازیگران نوستالژیک بینندگان تبدیل شده است.

او در نقش رامین نادری بازی کرده که برای درس خواندن به هندوستان می‌رود. او که قرار است با دختر دایی خود پروانه (الهام حمیدی) ازدواج کند، با دختری هندی به نام سیتا (شیلا خداداد) آشنا می‌شود و او را برای ازدواج به ایران می‌آورد، اما ورود سیتا به ایران مشکلاتی را به وجود می‌آورد…

بیوگرافی بازیگر نقش رامین در سریال مسافری از هند کیست

وضعیت ازدواج و طلاق سروش گودرزی

سروش در سال ۸۲ ازدواج کرد که این ازدواج بعداز دو سال به جدایی ختم شد. او در آن دوسال در آمریکا زندگی کرد و بعد از ده سال، در سال ۹۱ به ایران بازگشت.

سروش گودرزی بازیگر نقش رامین در سریال مسافری از هند  الان کجاست

سروش گودرزی در آمریکا به شغل خرید و فروش املاک رو آورده بود و در سال ۱۳۹۱ به ایرام برگشت و حالا نیز در کار بیزینس است و از بازیگری نیز کناره گیری کرده است.

او درباره علت بازگشتش به ایران می گوید: آن زمان مدتی در کالیفرنیا و پیش مادر و برادر و خواهرم بودم، اما با وجود آنها احساس تنهایی می کردم چون ظاهر و فرهنگ آدم هایش ۱۸۰ درجه متفاوت است .با این وجود به شهر سیاتل رفتم و در دانشگاه درس خواندم، ورزش کردم و در یک شرکت نیز وارد کار بیزینسی شدم؛ در نهایت در سال ۱۳۹۱ به ایران بازگشتم.

عکس سروش گودرزی در سریال خط قرمز

اینستاگرام سروش گودرزی

اینستاگرام سروش گودرزی

او در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت ندارد و پیج اینستاگرامی ندارد. اما صفحات زیادی به نام این بازیگر موجود هست که فیک می باشند.

 

1 دیدگاه در “بازیگر نقش رامین در سریال مسافری از هند کیست +بیوگرافی و عکس جدید اینستاگرام

  1. iransabt.co گفت:

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

نظرات