زمان پخش و تکرار سریال سرجوخه از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال سرجوخه : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال سرجوخه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال سرجوخه

  این سریال به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر امینیتی،اجتماعی و خانوادگی است. اولین قسمت آن در ۳ آبان ۱۴۰۰ از شبکه سه تلویزیون  پخش شد. حالا قرار است این مجموعه تلوزیونی از ۱۶ مهر ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود ناگفته نماند این سریال جایگزین سریال هوش سیاه می شود.

سامان صفاری، علی اوسیوند، حبیب دهقان نسب، علیرضا جلالی تبار،حمیدرضا محمدی، آرش آصفی و نازنین کیوانی از جمله هنرمندانی اند که در این سریال بازی کرده اند و بسیار خوش درخشیدند.

تصویربرداری این سریال در داخل و خارج از کشور انجام شده است و شهرک دفاع مقدس و سایت هلی کوپتری هلال احمر از جمله لوکیشن های سریال در کشورمون بوده است.

این مجموعه درباره روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

در کل این مجموعه درون مایه سیاسی و امنیتی دارد و در قالب یک تریلر جاسوسی با تم سیاسی برای مخاطب عوام ساخته شده است.

زمان پخش سریال سرجوخه از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال سرجوخه

این مجموعه ۳۰ قسمتی از ۱۶ مهر ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۱ و تکرار آن ساعت ۵ بامداد و ۱۳ ظهر روز بعد از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله دیگر بازیگران می توان به قربان نجفی،پیام احمدی نیا،حمیدرضا هدایتی،نیلوفر شهیدی،افسانه کمالی،مهدی علیپور،علی غلامی،حسن اسدی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات