تاثیر چشم گیر فضای سبز در بهبود روحیه کارمندان در محیط های اداری

0

اکثر ما بیشتر زمان زندگیمان را در فضای کار و در کنار همکاران می گذرانیم. با توجه به دغدغه ها و استرس های روزمره در محل کار، داشتن فضایی آرامش بخش، می تواند در افزایش راندمان تاثیر بسزایی داشته باشد. امروزه سیاست مدیریت این اماکن  به سمتی هدایت می شود که محیط کار را همچون خانه برای کارکنان دلنشین و آرام سازند. یکی از راه حل های ساده اما جذاب برای ایجاد این فضا، سبز کردن فضای مرده در ساختمان است. براحتی می توان با تلفیق کردن سبزینگی در یک محیط، سرزندگی را به افراد القا کرد.

 اجرای تراس سبز

چند راه حل ساده و جذاب در ایجاد سبزینگی

امروزه تراس یک جز جدا نشدنی از ساختمان بشمار می آید. تراس ها بهترین مکان جهت ایجاد فضایی سبز و آرام هستند. براحتی می توان آنها را به تراس سبز تبدیل کرد نکته قابل توجه این است که  ابعاد فضا تاثیری در این امر ندارد. تراس ها چه کوچک و چه بزرگ، قابلیت اجرا در سریعترین زمان ممکن را دارند و با این کار می توان فضای مرده ای را به فضای مفید تبدیل کرد.

همچنین با اجرا دیوار سبز و قرار دادن بستر کاشت های متنوع در فضای داخلی ساختمان نیز می توان سبزینگی را افزایش داد..

دیوار سبز مدولار

شرکت چکادبام با سابقه بیش از ۱۰ سال فعالیت تخصصی در زمینه تراس سبز، روف گاردن و دیوار سبز، می تواند در کمترین زمان ممکن فضای مورد نظر شما را سبز کند. روش اجرایی این شرکت به صورت پرتابل و مدولار است و این امر موجب می شود تا دیگر نگران مستاجر بودن نباشید. سازه ها هیچ اتصالی به زمین ندارند و شما براحتی می توانید آن را ها را جا به جا کنید.

بستر کاشت ها:

یکی از مهمترین اقلامی که در اجرای تراس سبز در نظر گرفته می شود بستر کاشت هاست. شما متناسب با طرح کاشت مورد نظر می توانید فلاور باکس با ابعاد مناسب را انتخاب کنید.

فقط باید به این نکته توجه ویژه داشت که براساس نور موجود در فضا، گل و گیاه مناسب در نظر گرفت. به عنوان مثال سانسوریا گیاه مناسب برای فضای داخلی با نور کم است و بستر کاشت مناسب آن فلاور باکس می باشد و یا می توان از یاس هلندی در فضای بیرونی استفاده کرد که بستر کاشت مناسب آن تری باکس ها می باشند.

همچنین یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین بستر کاشت ها، می توان از دیوار سبز نام برد. در هر اتاقی که با کمبود فضا مواجه هستیم، دیوار سبز بهترین پیشنهاد جهت ایجاد سبزینگی است.

در شرکت چکادبام دیوار سبز به دو روش مدولار و کابلی قابل اجراست. روش سوم نیز ترکیب این دو کنار هم است که زیبایی منحصر به فردی را در فJضا ایجاد می کند. ترکیب دیوار سبز با دیوار چوب پلاست نیز صرف نظر از زیبایی، مقرون به صرفه تر نیز است.

البته این شرکت دیوار سبزهای پرتابلی را به عنوان استند طراحی کرده که می توان به عنوان پارتیشن و جهت تفکیک فضاها در ساختمان های اداری استفاده کرد.

تراس سبز

آبنما:

یکی از المان های جذاب در طراحی تراس، بی شک آبنما است. آبنماها متناسب با فضاو کاربری می توانند متنوع باشند. صدای آبنما، آرامشی بی مثال را در محیط ایجاد می کند و سبب می شود کارمندان بتوانند راحت تر بر کار خود تمرکز کنند.

فضای نشستن:

یکی از کاربردهای تراس می تواند گذراندن اوقات فراغت کارمندان در این فضا باشد و یا می توانند فضایی اختصاصی جهت برگزاری جلسات و یا پذیرایی از مهمانان ویژه باشند. فضای نشستن براساس کاربری که کارفرمای محترم برای این مکان مد نظر دارد می تواند یک ست میزو نیمکت باشد و یا می توان انواع آلاچیق و حتی آتریوم را برای این فضا در نظر گرفت.

فضای سبز در محیط اداری

در نهایت اگر به دنبال روشی برای سبز کردن فضای کار خود هستید که در کمترین زمان ممکن تراس شما را زیبا و جذاب کند، می توانید از روش پرتابل و مدولار بهره ببرید.

شرکت چکادبام به عنوان شرکت مادر در صنعت روف گاردن، تراس سبز و دیوار سبز در کنار شماست. این شرکت به دلیل داشتن کارخانه تولید تجهیزات روف گاردن در کرج، به دلیل تنوع در اقلام و متریال مصرفی، میتواند فضای شما را  با هر بودجه و سلیقه ای سبز کند. فقط کافیست با کارشناس های مجرب این شرکت در ارتباط باشید با ارسال کاتالوگ و لیست قیمت و همچنین هماهنگی برای بازدید حضوری، به شما مشاوره رایگان دهند.

راه های ارتباطی:

۰۲۱-۴۴۴۸۴۸۰۱

۰۹۱۲-۱۳۰۶۵۲۲

www.chekadbam.com

www.chekadeno.com

نظرات