مهاجرت مهدی مدرس خواننده به خارج از کشور

0

مهدی مدرس در گفتگو با شبکه بهائی منوتو درباره ‎مهاجرت همیشگی از ایران گفت که دلیل اصلی ممنوع الکاری و نهایتا مجبور شدن اش به مهاجرت، ‎کنسرت تهران و آوردن گربه روی صحنه برای حمایت از حیوانات و این گزارش «۲۰:۳۰» بود که باعث «اتفاقات دیگر» و سرانجام مهاجرت دائمی این خواننده پاپ

مهدی مدرس

مهدی مـدرس دیگر خواننده پاپ از مهاجرت همیشگی اش از ایران خبر داد. بهمن بابازاده در توئیتر خود نوشت:
«مهدی مدرس» دیگر خواننده پاپ از مهاجرت همیشگی اش از ایران خبر داد. قطعه پرخاطره «پشت صحنه» با همکاری فرزاد فرزین، چاوشی و مهدی مقدم از جمله آثار پرطرفدار وی بود. آلبوم «مدرس شمال» جزو آثار پرطرفدار این خواننده در ایران شد.

   مهدی مدرس

بیوگرافی مهدی مدرس

مهـدی مدرس در ۲۸ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در یک خانواده کوچک چهار نفره در تهران متولد شد . مهدی فرزند دوم خوانده است و یک خواهر بزرگ تر دارد . او در رشته کامپیوتر و در مقطع کارشناسی فارق التحصیل شده است .

ویژگی بارز کارهای مهدی مدرس شاد بودن و به عبارت عامیانه شش و هشت بودن آثار اوست تا جایی که به کنسرت های این خواننده جوان لقب ” کنسرت های خوشحال ” داده شده است.

مهدی مدرس

موسیقی را از سن ۱۰ سالگی با گیتار کلاسیک و خواندن شروع کرد.

مهدی مدرس بصورت حرفه ای از سال ۷۴ وارد عرصه موسیقی شد

وکنسرت های خصوصی زیادی از طرف شرکت ها داشت،

اولین ترانه اش نارفیق نام دارد

مهدی مدرس

ترانه نا رفیق دو بار اجرا شده است که یکبار آن دوصدایی به همراه فرزاد فرزین و یکبار هم تک صدایی است .

ترانه نارفیق سال ۸۱ به بازار آمد .

مهـدی مدرس از آن دست خواننده‌ های شبکه ایران موزیک و مهاجر بود که با صدای خاصش در همان سال‌ هایی که این شبکه ها فعالیت می‌کرد

به یک باره گل کرد و توانست خودی نشان دهد. او تقریبا سه سال ممنوع الکار بوده است.

مهدی مدرس

همسر مـهدی مدرس

مهدی مدرس چندین ساله ازدواج کرده و می گوید یک زندگی خوبی داریم چون قانع ایم و اینکه دنبال خیلی از مسائلی که باید بریم نیستیم. هرچند که در بعضی سایت ها همچنان وضعیت تاهل مهدی مدرس مجرد درج میشود.

نظرات