بیوگرافی سعید زمان نژاد بوکسور با علت فوت + زندگینامه و خانواده

0

سعید زمان نژاد بوکسور گیلانی و مربی بوکس کیست. این قهرمان بوکس کشور و جهان ۶ اسفند ۹۹ بر اثر ابتلای به کرونا درگذشت. در ادامه با بیوگرافی و زندگینامه و عکس های ورزشی و شخصی و خانواده و مدال ها و «سوابق وررزشی سعید زمان نژاد» و مراسم تشییع و خاکسپاری وی و اینستاگرامش را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی سعید زمان نژاد بوکسور با علت فوت و سوابق + زندگینامه و خانواده

بیوگرافی سعید زمان نژاد

سعید زمان نژاد متولد ۹ خرداد ۱۳۶۹ در رشت استان گیلان ، ورزشکار ایرانی و بوکسور اهل گیلان و مربی بوکس بود که در ۶ اسفند ۱۳۹۹ بر اثر ابتلای به کرونا درگذشت. مراسم خاکسپاری و تشییع وی با پروتکل بهداشتی و شرایط کرونایی انجام میشود.

سوابق ورزشی

زمان نژاد از سال ها پیش وارد رشته بوکس شده و به مدال های جهانی و کشوری نیز دست یافته است. او علاوه بر بوکس در رشته شنا و به عنوان مربی بوکس نیز فعالیت داشت.

این بوکسور گیلانی دارنده مقام های قهرمانی کشور و جهان در رشته بوکس بود و در سالن شهید محراب حقگو تمرین میکرد و فعالیت داشت. او همچنین یکی از کارمندان ناحیه ۲ منطقه ۴ شهرداری رشت بود .

درگذشت و علت فوت سعید زمان نژاد قهرمان بوکس

مرحوم زمان نژاد روز چهارشنبه ۶ اسفندماه ۹۹ در سن ۳۰ سالگی در اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت و جان خود را از دست داد.

پیام تسلیت شهردار رشت برای درگذشت زمان نژاد

متن این پیام به شرح ذیل است:

(( بسمه تعالی ))

ارْجِعی اِلی ربّک راضیهً مَرضیه

خبر ناگوار درگذشت ناباورانه همکار گرانقدر مرحوم «سعیدزمان نژاد» در جدال با بیماری منحوس کرونا موجب تأثر گردید و در آستانه «روز پدر » کاممان را تلخ نمود.

در برابر مشیت و تقدیر الهی سر تعظیم فرود می‌آوریم و ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده گرامی و عزادار ایشان و همکاران، برای آن مرحوم که از همکاران صدیق و کوشای شهرداری رشت بودند مغفرت الهی و برای سایر بازماندگان صبر و بردباری مسألت می نماییم.

نظرات