آیا پوست چرب نیز به آبرسان نیاز دارد؟

0

مراقبت‌های روزانه از پوست‌های چرب موضوعی است که بسیاری از ما اطلاعات کمی در مورد آن داریم. به طور مثال آیا می‌دانستید که حتی پوست‌های چرب نیز به محصولاتی نظیر آبرسان نیاز دارند؟ اگر چه به نظر می‌رسد که پوست چرب دچار چربی بیش از حد بوده و نیازی به رطوبت ندارد، اما در حقیقت آبرسانی صحیح و موثر به پوست چرب از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ بنابراین توصیه می‌شود که در مراقبت از پوست‌های چرب دقت بیشتری کرده و از آبرسان‌های مناسب برای پوست‌های چرب استفاده کنید.

در این مقاله به بررسی این موضوع و اهمیت آبرسانی برای پوست چرب خواهیم پرداخت. اگر شما هم قصد خرید آبرسان پوست چرب را دارید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سرم آبرسان چیست؟

سرم آبرسان محصولی است که با هدف حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست تولید شده است. این سرم‌ها معمولاً حاوی مواد مرطوب کننده مانند گلیسرین، هیالورونیک اسید، پروتئین‌های طبیعی و … هستند که به پوست کمک می‌کنند رطوبت خود را حفظ کرده و نرمی و لطافتی که نیاز دارد را به دست آورد. سرم آبرسان برای تمام انواع پوست مناسب است، اما برای پوست‌های چرب به شدت توصیه می‌شود.

 آبرسان برای پوست چرب

چه نوع آبرسانی برای پوست‌های چرب مناسب است؟

برای پوست‌های چرب، بهترین آبرسان‌ها مدل‌هایی هستند که سبک و خالی از روغن بوده و فرمولاسیون آن‌ها بر پایه آب است. این آبرسان‌ها با حفظ میزان آب پوست، آن را صاف و یکدست کرده و چربی‌های ناخواسته را حذف می‌کنند. برای بهبود وضعیت پوست‌های چرب و حفظ سلامت آن، مرطوب نگه‌داشتن آن بسیار حائز اهمیت است؛ با این حال بسیاری از افرادی که پوست چرب دارند، هنوز به این مهم پی نبرده‌اند.

همچنین محصولات آبرسان مخصوص پوست چرب که حاوی مواد مات کننده هستند نیز می‌توانند به کنترل چربی‌های پوست کمک کنند. آبرسان‌هایی که حاوی اسیدهای آمینه و ویتامین‌های A و C هستند نیز می‌توانند در بهبود بافت پوست‌های چرب صورت کمک کنند. در نهایت نیز اگر پوست حساسی دارید توصیه می‌شود پیش از اینکه از فروشگاه‌های اینترنتی نظیر شیمن شاپ، برای انتخاب و خرید آبرسان مناسب پوست چرب استفاده کنید، از یک پزشک متخصص پوست نیز مشورت بگیرید.

بهترین برندهای تولید کننده آبرسـان پوست چرب

از آنجایی که طی سال‌های گذشته استفاده از کرم‌های آبرسان در برنامه روتین پوستی بسیاری از افراد قرار گرفته است، هم اکنون شرکت‌های فراوانی در زمینه تولید انواع کرم و سرم‌های آبرسان پوست فعالیت دارند. در این بین می‌توان از شرکت‌هایی نظیر گارنیر، اوردینری، فارم استی، ویشی، اس ان پی پرپ، نوتروژینا و فارماسی به عنوان برترین برندهای تولید کننده کرم و سرم آبرسان مخصوص پوست چرب نام برد. در فروشگاه شیمن شاپ این امکان برای شما فراهم شده که به راحتی بتوانید برای خرید انواع آبرسان پوست صورت اقدام کنید. در ادامه برخی از بهترین محصولات آبرسانی که در این فروشگاه موجود هستند را برایتان نام برده‌ایم:

  • کرم ژل آبرسان و کنترل کننده چربی سیوید بادی شاپ
  • سرم آبرسان دکتر سی تونا فارماسی
  • ژل کرم افکلار دووپلاس پوست چرب لاروش پوزای
  • آبرسان و مرطوب کننده جینسینگ اوریجینز
  • آبرسان و مرطوب کننده فیتوسولوشن نورمادرم ویشی

آبرسان برای پوست چرب

  • ژل کرم آبرسان مرطوب کننده و ترمیم کننده ایزیدین
  • ژل مرطوب کننده و آبرسـان نوتروژینا مدل زرد چوبه
  • واتر ژل آبرسـان هیدرو بوست نوتروژینا
  • کرم ژل آبرسـان و کنترل کننده چربی سیوید بادی شیپ

نکات مهم در خرید آبرسـان مخصوص پوست چرب

پوست چرب به دلیل افزایش ترشح چربی از غده‌های پوستی، نیاز به محصولات آبرسـان دارد که بتواند آن را مرطوب نگه داشته و از تشکیل چربی ناخواسته جلوگیری کنند. بهترین آبرسـان برای پوست چرب، محصولاتی هستند که فرمولاسیون آن‌ها بر پایه آب و سبک بوده و عاری از روغن‌ها است. این محصولات با ترکیبات آبرسـان و مواد ضدالتهابی که در آن‌ها وجود دارد، به پاکسازی و تسکین پوست کمک کرده و با پایداری هیدراتاسیون، چربی‌های اضافی پوست را حذف می‌کنند. در ادامه به برخی نکات مهم هنگام خرید آبرسـان مخصوص پوست چرب اشاره کرده‌ایم:

  1. ترجیحاً از محصولات برندهای معتبر و مورد اعتماد استفاده کنید.
  2. توصیه می‌شود از آبرسان‌های سبک با فرمولاسیون بر پایه آب و بدون روغن استفاده کنید.
  3. حتماً برچسب محصول را بخوانید و از مواد احتمالی محرک پوستی و حساسیت‌زا مطلع شوید.
  4. محصولات حاوی عصاره‌های طبیعی مانند آلوئه ورا، چای سبز و ویتامین E می‌توانند بهبودی در پوست چرب داشته باشند.
  5. در صورتی که پس از استفاده از آبرسان مشکلی ایجاد شد، بلافاصله استفاده از محصول را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید.
  6. توجه کنید که بهترین آبرسـان پوست چرب برای شما گزینه‌ای است که بیش از حد حاوی ترکیبات اسیدی نباشد. اسید گلیکولیک، رتینوئیک اسید و اسید سالیسیلیک می‌توانند در طولانی مدت به پوست شما آسیب برسانند.
  7. برای اینکه بهترین خرید آبرسـان پوست چرب را انجام دهید، باید از خرید آبرسان‌هایی که حاوی مقادیر قابل توجهی از رنگ و اسانس‌های حساسیت‌زا هستند، اجتناب کنید.

آبرسان برای پوست چرب

خرید اینترنتی آبرسان مناسب پوست چرب در فروشگاه شیمن شاپ

اگر شما هم جزو کسانی هستید که می‌خواهید از یک فروشگاه معتبر برای خرید کرم، ژل یا سرم آبرسان اقدام کنید، بهتر است حتماً قبل از تصمیم‌گیری نهایی سری هم به فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ بزنید. فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال در سراسر کشور یکی از مطمئن‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌هایی است که می‌توانید آبرسان پوست چرب خود را به صورت آنلاین از آن خریداری کنید.

با خرید از این فروشگاه، شما می‌توانید به ‌راحتی محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت و مقرون به صرفه را تهیه کنید. همچنین در صفحه مربوط به خرید محصولات آبرسان پوست، شما می‌توانید از قیمت و مشخصات دقیق انواع آبرسان پوست چرب مطلع شوید؛ بنابراین با مراجعه به سایت شیمن شاپ، شما می‌توانید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی پوست و مو اورجینال را به صورت اینترنتی خریداری کرده و با خیال راحت از خدمات و محصولات این فروشگاه بهره‌مند شوید.

نظرات