بازیگر نقش سمیرا در سریال راز ناتمام کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

بازیگر نقش سمیرا در سریال راز ناتمام کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

بیوگرافی عاطفه اکبری بازیگر نقش سمیرا در سریال راز ناتمام کیست + بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و آشنایی با عاطفه اکبری بازیگر نقش سمیرا در سریال راز ناتمام همراه سن و ویکی پدیا و مصاحبه عاطفه اکبری بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال راز ناتمام را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش سمیرا در سریال راز ناتمام

عاطفه اکبری فعالیت بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و علاوه بر بازیگری، در حیطه طراحی صحنه و و طراحی پوستر نیز مشغول فعالیت است و برای اولین با بازی در سریال راز ناتمام در کنار امین امانی و فرهاد جم و مهدی امینی خواه به شهرت رسید و با فیلم سینمایی لختگی نیز وارد سینما شد.

سریال تلویزیونی راز ناتمام توسط امین امانی کارگردانی شده و مجموعه ای اجتماعی، تاریخی و خانوادگی می باشد

عکس شخصی بازیگر نقش سمیرا در سریال راز ناتمام

عاطفه اکبری در سریال راز ناتمام نقش سمیرا یکی از اعضای گروهک منافقین و ضد انقلاب را بازی کرده که درباره فعالیت های بمب گذاری و ترور توسط منافقین در کاراکتر یکی از شخصیت های ضد انقلاب و خرابکار به ایفای نقش پرداخته است که با قرار ملاقات گزاشتن با همسر یکی از ماموران امنیتی سعی در به دست آوردن اطلاعاتی درباره او و همکارانش دارد.

بیوگرافی عاطفه اکبری بازیگر نقش سمیرا در سریال راز ناتمام کیست

بیوگرافی عاطفه اکبری بازیگر نقش سمیرا در سریال راز ناتمام کیست

او متولد دهه ۶۰ در تهران، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. علاوه بر بازیگری، مدیر هنری تماشاخانه مهرگان و مدیر استودیو پرشنگ است. برادرش مجتبی اکبری آهنگساز و خواننده است و خانم اکبری نیز در موزیک ویدئوی برادرش مجتبی اکبری ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش سمیرا در سریال راز ناتمام کیست

سوابق بازیگری

عاطفه اکبری از بازیگران جدید و نوظهور تئاتر و سینما است که بیشتر به عنوان طراح صحنه و پوستر در پروژه های مختلف با کارگردانان ایرانی همکری داشته است و در طول فعالیت هنری خود فیلم و سریال های زیادی بازی نکرده است.

مجموعه تلویزیونی«راز ناتمام» به تهیه کنندگی و کارگردانی امین امانی در صدا و سیمای مرکز کرمان به روزهای پایانی تولید رسیده است. گروه این روزها در لوکیشنی در الهیه تهران مشغول تصویربرداری صحنه های زمان حال هستند. بخش های مربوط به دهه های ۵۰ و ۶۰ داستان به طور کامل گرفته شده و قرار است صحنه های پایانی مجموعه در کشور ارمنستان مقابل دوربین برود.

بیوگرافی عاطفه اکبری بازیگر

«عاطفه اکبری» در آثاری همچون بختک و فیلم لختگی به عنوان طراح پوستر و بازیگر حضور داشته است. او در سال ۹۳ با «محمد کارت» کارگردان در مستند فیلم بختک همکاری کرده است.

«بختک» فیلم زندگی زنانی را روایت می‌کند که در مستند پیشین قصه مردانشان گفته شده بود. یک زن مطلقه و یک زن بیوه و کودک خردسال سه نسل از زنانی هستند که در یک محله‌ی پایین در شیراز به سختی زندگی می‌کنند.

بازیگر نقش سمیرا در سریال راز ناتمام

از دیگر آثار هنری این بازیگر، می توان به فیلم سینمایی لختگی اشار کرد که در سال ۱۴۰۰ در کنار بازیگرانی چون نادر فلاح و گیتی قاسمی ، مهدی کوشکی و نسیم ادبی ، سیامک صفری ، توماج دانش بهزادی ف مریم مومن ، امیررضا دلاوری و .. خوش درخشید.

این بازیگر به تازگی در سریال خانه امن و سریال زخم و خنجر نیز نقش آفرینی کرده که هنوز سریال جدیدش به نام زخم و خنجر از تلویزیون پخش نشده و در حال تولید است

نظرات