بازیگر نقش ناصر فیض در سریال بچه مهندس ۴ کیست

1

بازیگر نقش ناصر فیض در سریال بچه مهندس ۴ کیست

بهنام شرفی «بازیگر نقش ناصر فیض» در سریال بچه مهندس ۴ است که که در ادامه با بیوگرافی این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره «بهنام شرفی» بدانید را در این انجا بطور کامل بخوانید.

بازیگر نقش ناصر فیض در سریال بچه مهندس 4 کیست + بیوگرافی و همسر بهنام شرفی

بهنام شرفی بازیگر نقش ناصر فیض در سریال بچه مهندس ۴ کیست

سریال بچه مهندس ۴ از ماه رمضان ۱۴۰۰ در حال پخش است و بازیگر نقش ناصر فیض نظر مخاطبان را بخود جلب کرده است. برای معرفی این بازیگر با سابقه سینما و تئاتر و تلویزیون، بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری بهنام شرفی و همسرش را برای شما منتشر کردیم.

مجله حرف تازه؛ بهنام شرفی متولد سال ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران می باشد. وی دانش آموخته کلاس‌های بازیگری تئاتر استاد سمندریان می باشد و علاوه بر بازیگری مدیر صحنه و کارگردان نیز بوده است.

بهنام شرفی بازیگر نقش ناصر فیض در بچه مهندس 4 کیست

سوابق بازیگری

وی در طول فعالیت خود در سینما و تئاتر در آثاری چون فیلم سینمایی بالش نرم به کارگردانی پوریا حسینی و سریال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی و سریال کامیون ساخته سیدمسعود اطیابی و فیلم کوتاه خیابان خیلی خلوت به کارگردانی سعید روستایی و … بازی کرده است.

او کارنامه تئاتری او پر بار بوده و در نمایش های زیادی تجربه بازی دارد و موفق به دریافت جوایز جشنواره تئاتر برای دفعات متعدد شده است.

بازی بهنام شرفی در سریال بچه مهندس ۴

بازی بهنام شرفی در سریال بچه مهندس 4

 

بهنام شرفی در جدیدترین کارهای هنری خود در نقش ناصر فیض دانشجوی جوانی را بازی کرده که در تیم پرواز مرضیه توفیقی و جواد جوادی و شیوا است که قرار است با این تیم همکاری کند، او در نقش جوانی ساده و دست و پا چفتی ظاهر شده و ناگفته نماند جدیدترین بازی او در سریال کامیون از شبکه دو بود که در سال ۱۳۹۹ پخش شد.

سریال بچه مهندس ۴:

سریال بچه مهندس ۴ به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی با بازیگران قبلی و جدیدی که به جمع بازیگران اضافه شدند، در ایام ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما در ساعت ۲۱:۳۰ در حال پخش است.

داستان فصل چهارم نوشته حسن وارسته است و برخلاف سه فصل گذشته که علی غفاری آن ها را کارگردانی کرده بود، این فصل به دلیل مشغله غفاری، با کارگردانی احمد کاوری جلوی دوربین رفته است.

همچنین ببنید: بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟ + بیوگرافی

بازیگر نقش ناصر فیض در سریال بچه مهندس 4 کیست

بازیگران این فصل از بچه مهندس عبارتند از: محمدرضا رهبر در نقش جواد جوادی ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان دکتر توفیقی، مهشید جوادی در نقش (مرضیه)، سیما خضرآبادی (شیوا)، سهند جاهدی در نقش (بهروز) ، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور (لاهوتی)، شیوا خسرومهر (مادر مرضیه)، عزت‌الله مهرآوران (صاحبخانه بهروز)، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنک سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی و … بازی کرده است

فیلم ها و سریال های بهنام شرفی

سریال سالهای دور از خانه۱۳۹۷

کامیون ۱۳۹۹
بچه مهندس ۴ در سال

وضعیت ازدواج و همسر بهنام شرفی

وی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده و پیج اینستاگرامش با نشانی behnamsharafii در دسترس عموم قرار دارد

1 دیدگاه در “بازیگر نقش ناصر فیض در سریال بچه مهندس ۴ کیست

  1. ترانه‌ خدایی گفت:

    سلام خیلی از آقای بهنام شرفی تشکر میکنم. خیلی در سریال
    بچه مهندس ۴ خوب ایفای نقش کردند{ناصر فیض}…ممنون از شما تشکّر.
    😍😍🤗🤗⚘⚘🌺🌺

نظرات