درمان جای زخم با دستگاه پلاسماجت | دیگر هیچ زخمی یادگاری نمی‌ماند!

0

درمان جای زخم با دستگاه پلاسماجت | دیگر هیچ زخمی یادگاری نمی‌ماند!

هزار و یک روش خانگی برای درمان جای زخم وجود دارد. اما اگر از حوصله شما هم خارج است که با روش‌های خانگی برای از بین بردن جای زخم‌ها، بخیه و آثار سوختگی خود اقدام کنید، این مطلب مخصوص خود شماست!

درمان جای زخم

از بین بردن جای زخم‌های قدیمی

آیا می‌دانستید از هر ۱۰ نفر، ۶ نفر از یک یا چند جای زخم قدیمی رنج می‌برند؟

ممکن است زخم‌های قدیمی برای ما یادآور خاطرات تلخ و شیرین باشند، مثل جای زخم بخیه که یک خاطره خوش در دل خود پنهان دارد یا آثار سوختگی که حادثه بدی را یادآوری می‌کند. جای زخم و اسکار این قابلیت را دارد که به شدت بر اعتماد به نفس شما اثرات منفی به جا بگذارد. اما دستگاه پلاسماجت به خوبی این خاطرات تلخ و شیرین را از بین می‌برد، به صورتی که انگار هیچ وقت وجود نداشته است. اما پلاسماجت چگونه این کار را انجام می‌دهد؟

دستگاه پلاسما چگونه باعث ساخت کلاژن و جوانسازی پوست می‌شود؟

پلاسما حالت چهارم ماده است و فضایی از یون‌های آزاد مثبت و منفی را شامل می‌شود. دستگاه پلاسماجت با یونیزه کردن هوای موجود در بین پراب خود دستگاه و پوست، با ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی، پلاسما تولید می‌کند تا سطح پوست را تصعید کند. در ادامه تولید پلاسما و تصعید سطح پوست، شاهد تایتنینگ یا جمع شدن (شیرینک) پوست خواهید بود. یون‌های منفی و مثبت موجود در این فضا نیز باعث تحریک بافت شده و به جوانسازی و کلاژن سازی پوست منجر می‌شوند.

پلاسما بلفاروپلاستی

از بین بردن جای زخم و انواع ضایعات پوستی با دستگاه پلاسماجت

عمل پلاسما یک روش غیرتهاجمی به شمار می‌رود و جایگزین مناسبی برای بسیاری از جراحی‌های تهاجمی است. درمان جای زخم و از بین بردن انواع ضایعات پوستی با پلاسماجت به هیچ عنوان به بی‌هوشی و تزریق بی‌حسی نیاز ندارد. نتیجه درمان با این روش بسیار سریع و بعد از اولین جلسه قابل مشاهده است و همچنین دوره نقاهت این عمل زیبایی بسیار کوتاه به شمار می‌رود.

دستگاه پلاسماجت کدام ضایعات پوستی را از بین می‌برد؟

دستگاه پلاسما قابلیت از بین بردن انواع ضایعات پوستی را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. فریکل
  2. وارت‌های مسطح
  3. اسکین تگ
  4. خال‌های سطحی و برجسته
  5. کراتوز فعال
  6. وروکاز
  7. تلانژکتازیا
  8. لک‌های پیری و بارداری
  9. آثار زخم‌های ایجاد شده تاشی از برداشت ضایعات پوستی با دیگر دستگاه‌ها

اگر می‌خواهید بیشتر درباره کاربردهای دستگاه پلاسماجت بدانید، روی آن کلیک کنید یا به قسمت بلاگ وبسایت کارن‌طب مراجعه نمایید.

پلاسماجت بینی

کاربردهای دستگاه پلاسما

قلم پلاسماجت کارن طب کاربردهای گسترده‌ای دارد و به صورت تخصصی به رفع و درمان این نواقص می‌پردازد:

  • بلفاروپلاستی | درمان افتادگی پلک
  • درمان چین و چروک‌های پوستی
  • از بین بردن انواع ضایعات پوستی
  • لیفت پوستی

آیا پلاسماجت با پلاسماپن تفاوت دارد؟

هم بله هم خیر!

دستگاه‌های ارزان و بی‌کیفیتی در سطح بازار وجود دارند که تحت عنوان پلاسماپن به مشتریان عرضه می‌شوند و کاربردهای عجیب و بی‌منطقی به همراه دارند. این دستگاه‌ها را نمی توان با پلاسماجت مقایسه کرد و از نطر فنی کاملا با یک‌دیگر متفاوت هستند. اما دستگاه پلاسماپن کارن‌طب تنها از این نظر پلاسماپن خوانده می‌شود که ابعاد ظریفی دارد و در یک قلم زیبا، خوش دست و وایرلس خلاصه می‌شود. اما کاربردهای قلم پلاسما کارن طب کاملا به پلاسماجت یکسان است. با این تفاوت که نسبت به دستگاه پلاسماجت جدیدتر است و از تکنولوژی حرفه‌ای تری برخوردار است.

هزینه هر جلسه پلاسما چنده؟

درمان با پلاسما در جلسات متعددی پخش می‌شود و ممکن است یک الی چند جلسه برای دریافت نتیجه مطلوب نیاز باشد. بسته به نظر پزشک متخصص شما، نوع و رنگ پوست‌تان و میزان وخامت نقطه نیاز به درمان با پلاسماجت، این هزینه قابل محاسبه است.

دستگاه پلاسماجت

خبر خوش برای پزشکان | خرید نقدی و اقساطی پلاسماجت فراهم شد

دستگاه پلاسما شرکت دانش بنیان کارن طب با کسب مجوز ساخت از اداره کل تجهیزات پزشکی ایران و دریافت تاییدیه پلاسما از بیمارستان‌های پوست رازی و لقمان با انجام فعالیت بالینی موفقیت آمیز روی ۱۶۸ کیس از این بیمارستان‌ها، بهترین دستگاه پلاسما در سطح کشور است که در کارخانه تولیدی شرکت دانش بنیان کارن‌طب طراحی و تولید می‌شود. برای اطلاع از قیمت دستگاه پلاسما و شرایط خرید نقدی و اقساطی با شماره ۰۲۱-۴۵۳۰۲ تماس بگیرید یا از طریق وبسایت کارن‌طب، در صفحه محصول پلاسماپن درخواست خود را ثبت نمایید.

نظرات