خرید سنگ گرانیت

0

سنگ گرانیت که در روی زمین رایج است از مواد معدنی سخت و کریستالی تشکیل شده است. سنگ ها حاوی یک یا چند ماده معدنی هستند. سنگ ها بر اساس خواص معدنی آنها در گروه فلزی یا غیرفلزی نامگذاری می شوند.

بر اساس این طبقه بندی، سنگ های حاوی فلز عبارتند از: طلا، نقره، آهن، مس، سرب و تنها تعدادی از سنگ های فلزی که از زیر زمین بیرون می آیند که می توانید به آنها فکر کنید.

نمونه هایی از سنگ های طبقه بندی شده به عنوان نافلز عبارتند از: سنگ گوگرد، کلسیت، گچ، کوارتز و گرافیت را نام برد.

سنگ‌ها را می‌توان با توجه به محل‌ها و روش‌های کاربردشان فرآوری کرد و به شکل‌ها و رنگ‌های مختلف به خاک رس، سنگریزه و خاک تبدیل کرد.

سنگ گرانیت که یکی از سنگ های آذرین است از ترکیب کانی های فلدسپات پتاسیم، کوارتز و میکا به نسبت های معینی به وجود می آید.

اگرچه بسته به تراکم مواد معدنی موجود در آن رنگ هایی مانند صورتی، نارنجی و سبز را حمل می کند، اما معمولاً به رنگ روشن است. علیرغم ساختار سخت و مقاومی که دارد، سنگی ایده آل برای ساخت پله، سنگ فرش، سنگفرش، مکعب گرانیت و تراشه سنگ است زیرا به راحتی برش داده می شود .

مشخصات سنگ گرانیت

گرانیت استحکام بسیار بالایی دارد.
سنگ های گرانیت درخشندگی و درخشندگی عالی و چشمگیری دارند.
گرانیت به دلیل نداشتن آهک مقاوم بوده و برای طراحی راه پله مناسب است. هر سنگی که آهک داشته باشد مقاومت کمی دارد.
سنگ گرانیت مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی و قلیایی دارد. سنگ ها باید با مواد تمیز شسته شوند تا تمیز شوند. برخی از سنگ ها قادر به تحمل این مواد شیمیایی نیستند و از سایش سنگ رنج می برند. اما گرانیت در برابر این تغییرات بسیار مقاوم است.
گرانیت نهبندان در برابر نفوذ آب نیز بسیار مقاوم است و در برابر آب مشکلی ندارد، مشکل ساییدگی سنگ را ندارد و به همین دلیل برای طراحی راه پله مناسب است.

 سنگ گرانیت

ویژگی های سنگ گرانیت

با ویژگی مقاوم در برابر فشار و خنک کنندگی دیررس به راحتی در ساخت و سازهای حمام ترکی و سونا و در حوضچه های حمام خانگی استفاده می شود.

سنگ گرانیت که در مناطق مختلف کشورمان به کرات با آن مواجه می شویم، سنگی طبیعی و بادوام است که سال هاست از آن به عنوان سنگ فرش، تزیین منظره و سنگ فرش استفاده می کنیم.

خرید سنگ گرانیت که با استحکام مقاومت در برابر گرمای خورشید، سرمای یخ، فشار وارده بر آن و یا وزن تن آزمایش شده است، امتیاز مهمی به آرایه و زیبایی طراحی که ایجاد خواهد کرد، خواهد داد. در زمینه استفاده می توان گفت که دلیل اصلی ترجیح ما به شکل سنگ مکعبی دوام و زیبایی بصری، استفاده از رنگارنگی کانی های سنگ گرانیت و تجربه لذت ایجاد نتایج متفاوت بر روی سطوح است.

موارد عمده استفاده سنگ های طبیعی

مناطق طبیعی که ترجیح می دهید پیاده روی کنید، پارک هایی که فرزندانتان در آن بازی می کنند و سنگفرش هایی که می خواهید در آن بنشینید و نفس بکشید، سنگفرش هایی که شما را به دوران کودکی تان برمی گرداند، چه نوعی هستند؟

مقاماتی که می گویند سنگ های طبیعی برای بدن انسان مهم هستند، گردنبندها و دستبندهای ساخته شده از سنگ های طبیعی که به دور گردن خود می زنید، توصیه هایی که برای ایجاد آرامش بیشتر با خود و هماهنگی بیشتر با انرژی مان داده شده است، منعکس کننده انرژی اسرارآمیز است.

از سنگ هایی که روی آنها راه می رویم، بصری هماهنگ ایجاد شده توسط رنگ روشن، تزئینات موزاییکی که با استفاده از رنگ های مختلف ایجاد شده اند، البته شما نمی توانید نه بگویید. این تصویری که ما می کشیم می تواند زمانی که چشمان خود را باز می کنید واقعی باشد، نه فقط زمانی که آنها را می بندید. امکان خرید سنگ گرانیت ، با فرم هایی در خدمت شماست که در هر کجا که بخواهید قابل استفاده است.

رادیان استون در خصوص تولید سنگ هایی با امتیاز طبیعی بودن توانسته است،

سنگ های معدنی با رنگ های مختلف که می توانید برای حیاط بزرگ خانه هایمان، تزئینات دیوار یا باغ، چشمگیرترین فضاها، فعالیت کند.

این مجموعه مفتخر است با دست در دست دادن مهندسان و صنعتگران متخصص در این حوزه، بدون آسیب رساندن به ساختار طبیعی یکی از معجزاتی که طبیعت به ما تقدیم کرده برای شما خلق کند.

خرید سنگ گرانیت

سنگ گرانیت نهبندان

نوعی سنگ آذرین داخلی را سنگ گرانیت یا سنگ گرانیت نهبندان  می نامند که دارای دانه های متوسط ​​تا درشت می باشد.

سنگ گرانیت نهبندان از کوارتز و فلدسپات، میکا و برخی کانی های دیگر تشکیل شده است. رنگ سنگ گرانیت به مواد معدنی و شیمیایی سنگ بستگی دارد و در رنگ های متنوعی مانند صورتی، خاکستری، خاکستری، مشکی و … در طبیعت دیده می شود.

گرانیت از سرد شدن توده های مذابی به نام ماگما تشکیل می شود. سنگ گرانیت نهبندان با وزن مخصوص ۱۵۶ کیلوگرم بر متر مکعب یکی از سخت ترین و مقاوم ترین سنگ ها می باشد.

گرانیت نسبت به سنگ مرمر و تراورتن مقاومت بیشتری دارد و سطح صیقلی و براق آن حفظ شده است. سنگ گرانیت رایج ترین سنگی است که در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد سنگ گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان و سنگ های ساختمانی بر اساس کاربردشان کاربردهای خاصی دارند.

بهتر است سنگ ها را بر اساس کاربردشان استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید. هر سنگ در شرایط آب و هوایی مختلف دوام خاصی دارد.

استحکام سنگ ها بسیار متفاوت است و بهترین نوع  سنگ ، سنگی است که در برابر آب، آلودگی و ضربه مقاوم باشد و دچار سایش سنگ نشود. انواع راه پله ها شامل گرانیت، دیوریت و مرمر می باشد.
سنگ گرانیت نهبندان  بهترین سنگ برای طراحی پله و پایه های تابلو روان و تلویزیون شهری است.

گرانیت دارای بالاترین درجه استحکام سنـگ است. البته اگر به دنبال یک نمای ارزان قیمت هستید، انتخاب سنـگ گرانیت گزینه مناسبی نیست. اگر برای ساخت مشکل مالی ندارید، استفاده از سنـگ گرانیت را به شما توصیه می کنیم

نحوه خرید سنـگ گرانیت نهبندان

سنـگ گرانیت نهبندان تولید خود را با پخش اصلی گرانیت رادیان استون در دهه اخیر آغاز کرده است.

به منظور دریافت مشاوره های تخصصی در خصوص انتخاب و خرید انواع سنگ های طبیعی، رادیان استون با داشتن کارشناسان مجرب در این زمینه این امکان را ایجاد کرده تا بتواند بهترین اطلاعات را به منظور خریدی رضایت بخش به مشتری ارائه دهد.

شما می توانید از طریق سایت رادیان استون و تماس مستقیم با کارشناس فروش مجموعه ۰۹۱۵۲۰۲۲۲۸۰ در ارتباط باشید.

نظرات