آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

1

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه تشدید آلودگی هوا و بارش برف و سرما در برخی شهرها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

تعطیلی مدارس ۱ بهمن ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 1 بهمن 1402 (آلودگی هوا و برف)

ایا یکشنبه ۱ بهمن مدارس تعطیل است

تا ابن لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس تهران در روز یکشنبه (اول بهمن ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار است برای تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱ بهمن ماه این جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود. منابع خبری نیز تعطیلی یکشنبه ۱ بهمن را تکذیب کرده اند و نوشتند تعطیلی مدارس یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ صحت ندارد

با توجه به جو پایدار هوا و تشدید آلودگی هوا تعطیلی مدارس دور از انتظار نیست آلودگی هوا تا اوایط هفته جاری برقرار است و والدین و دانش آموزان پیگیر تعطیلی مدارس هستند. وزیر کشور در مصاحبه ای اعلام کرد که مدارس به علت آلودگی هوا تعطیل نمی شود. آخرین اخبار وضعیت تعطیلی مدارس را در ادامه پیگیری کنید زیرا از روز دوشنبه شاهد تدوام آلودگی هوا در کلانشهرها را خواهیم بود.

آیا مدارس تهران در روز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است

با توجه به تشدید آلودگی هوا در تهران احتمال تعطیلی مدارس تهران و کرج در روز یکشنبه اول بهمن ۱۴۰۲ وجود دارد. اما حال حاضر تمامی مداس مدارس تهران و کرج و البرز و فیروزکوه تعطیل نیست اما اگر تعطیلی مدارس مشخص شد تا لحظاتی دیگر به اطلاع شما می رسد.

آسمان تهران در روز یکشنبه (اول بهمن) کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا فردا یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

تعطیلی مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۱ بهمن به علت آلودگی هوا پیش بینی میشود اما فعلا خبر جدید و رسمی از سوی آموزش و پرورش و ستاد اضطرار آلودگی هوای این استان منتشر نشده است.

اخبار تعطیلی مدارس یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ در اردبیل و تبریز و ارومیه

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی از جمله چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ پیش بینی میشود تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه استانداری ها تصمیم گیری خواهد شد. اما تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این استان و شهرها تعطیل نیست و دایر است

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲

هوای مشهد در شرایط قابل قبول است و تعطیلی مدارس را در روز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ صحت ندارد. مدارس این شهرها تعطیل نیست.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

هواشناسی از آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: روزهای شنبه و یکشنبه پیشِ رو جوی آرام در اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.
از اواخر وقت امروز و طی روز جمعه با گذر امواج تراز میانی جو از نیمه جنوبی کشور برای استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان و شرق فارس بارندگی و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط با گرد و خاک و در ارتفاعات با بارش برف همراه است.

🔹یکشنبه (اول بهمن) در اغلب مناطق کشور جوی آرام و نسبتاً پایدار حاکم خواهد بود.

🔹دوشنبه (۲ بهمن) با ورود سامانه بارشی از شمال غرب؛ در نواحی شمال غرب، غرب و سواحل غربی دریای خزر بارش باران آغاز خواهد شد. تا دوشنبه ۲ بهمن پدیده خاصی در منطقه و استان آذربایجان غربی نداریم.

شاخص آلودگی هوای شهرها فردا

کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می‌شود و سه‌شنبه و چهارشنبه بیشتر استان‌های شمال، مرکز و غربی کشور بارندگی خواهند داشت.

همچنان تاکید مدل ها بر شروع طوفانی بهمن ماه با ورود ۲ سیستم فعال. سیستم اول دوشنبه عصر تا چهارشنبه عصر. قدرت متوسط. محدوده فعالیت اغلب مناطق استان.

سیستم دوم ورود اوایل وقت جمعه ۶ بهمن تا اواخر وقت یکشنبه ۸ بهمن. قوی و پر انرژی؛ محدوده فعالیت سراسری در غالب مناطق استان؛ در صورت این سامانه با همراهی هوای سرد، برف و کولاک سراسری را در منطقه شمالغرب کشور و استان آذربایجان غربی موجب خواهد شد. با توجه به آن احتمال تضعیف یا تقویت این سیستم، اطلاعات بیشتر و دقیق تر در روزهای آینده ارائه می شود.

از روز دوشنبه شاهد ورود موج بارشی جدیدی به کشور خواهیم بود که بارش های خوبی را در برخی نقاط استان های شمال غربی، شمالی ، غربی و همچنین نیمه شمالی کشور به همراه خواهد داشت.

سامانه اول که ضعیف تر است دوشنبه عصر تا چهارشنبه عصر به شکل متناوب بیشتر مناطق خصوصا #جنوب استان موجب بارش برف و باران می شود.

اما نکته مهم موج دوم می باشد که از پنجشنبه اواخر وقت وارد شده و تا یکشنبه ۸ بهمن فعال بوده و موجب بارش گسترده با غالبیت برف می شود. اما تا زمان ورود موج دوم زمان زیادی مانده و هنوز الگوها تثبیت نشده اند. در روزهای آینده اطلاعات دقیق تر ارائه میشود

1 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

  1. زینب گفت:

    ۱ هفته نرفتم مدرسه بخاطر آلودگی هوا امروز هم از دوستم پرسیدم گفت ۵ نفر دیگه غیر از من هم غایب بودن چونکه مریضن خب تعطیل کنید حداقل از درس عقب نیوفتیم

نظرات