بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و همسر و خانواده اش + عکس اینستاگرام و آثار

0

بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ کیست در ادمه به معرفی و بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و همسرش و خانواده اش و پدر و مادر با عکس و تصاویر شخصی و زندگینامه و زندگی خصوصی عماد قویدل رپر ایرانی از شروع خوانندگی تا بازداشت در اغتشاشات ۱۴۰۱ همراه با سوابق و آهنگ ها و پیج اینستاگرامش با ما در مجله حرف تازه همراه شوید

عماد قویدل

بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و پدر و مادرش

عماد قویدل : متولد ۲۹ بهمن ۱۳۶۷ در رشت خواننده رپ فارسی اهل ایران است.

وی دانش اموخته رشته مهندسی کشاورزی در مقطع کارشناسی است و علاوه بر خوانندگی در سبک رپ به شغل آزاد نیز مشغول است و یک کافه دارد که به گفته خودش به دلیل کرونا از کاسبی افتاده و دچار کسادی شده است. عماد قویدل در مهرماه ۱۴۰۱ همزمان با اعتراضات و اغتشاشات بازداشت شد و در آبان ماه با تودیع وثیقه آزاد شد. به گفته خودش پدرش از رزمندگان و جانبازان جنگ بوده که هم اکنون در قید حیات نیست و فوت کرده است.

بیوگرافی عماد قویدل

سوابق

عماد قویدل یکی از رپرهای ایرانی است که از نوجوانی وارد عرصه موسیقی شده و با تماشای کلیپ ها و آهنگ های امینم به موسیقی علاقه مند شده است. او با انتشار موزیک ویدیو راننده تاکسی به مردم معرفی شد و باعث شد تا بین مردم و مخاطبان موسیقی به شهرت برسد. سبک کار موسیقی عماد رپ بوده و بیشتر درباره موضوعات جامعه و مردم رپ خوانی می کند و در ترک هایش به بیان مشکلات اجتماعی می پردازد و در آخر مانند یاس حرف از امید و آینده می زند. او بجز راننده تاکسی دو ترک دیگرش به نام مرگ انسانیت (اسید پاشی) و نبرد برای حمص و آهنگ رشت انزلی به مسائل اجتماعی پرداخته است.  آهنگ مرگ انسانیت عماد قویدل درباره معضل اسیدپاشی در کشور پرداخته است

عماد قویدل کیست

به گفته خودش موسیقی را ابتدا با سه تاری که مادرش برایش خریده بود آغاز کرد و بعدها به سراغ گیتار و سرودن شعر و ترانه سرایی رفت.

او در سال ۱۳۸۶ وارد دانشگاه شد. بعد از پذیرفته شدن در دانشگاه در رشته مهندسی کشاورزی، جدی تر از گذشته موسیقی رپ را دنبال کرد و در همان سال با یاس آشنا شد و این آشنایی بعد ها به یک رابطه ی استاد و شاگردی تبدیل شد. اشعار یاس بر روی او بسیار تاثیر میگذاشت و آهنگایش جز جدا نشدنی زندگی او شد.
نخستین دیدار او با یاس تحول بزرگی در زندگیش ایجاد کرد و باعث شد در نوشتن اشعارش سبک او را برگزیند. سبکی اعتراضی اجتماعی که به رپ هدف دار نیز معروف است.

ازدواج و همسر

ایشان در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده

آهنگ های عماد قویدل

عکس ها و مصاحبه عماد قویدل

آقای قویدل تاکنون مصاحبه ای رسمی با هیچ رسانه و خبرگزاری نداشته و فقط با رسانه تی نما شبکه اینترنتی گفتگو و مصاحبه داشته و درباره  آهنگ های جدید خود توضیح داده است.

عماد قویدل، رپر اهل شهر رشت روز جمعه ۱۳ آبان با نوشتن پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد با قید وثیقه آزاد شده است.

همسر عماد قویدل

پدر و مادر عماد قویدل

مصاحبه عماد قویدل

نظرات