زمان پخش و تکرار سریال دلدار از شبکه تماشا ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال دلدار از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال دلدار برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال دلدار

این مجموعه به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی و نویسندگی علیرضامحمدی و مهدی حمزه  محصول سال ۱۳۹۸ در ژانر عاشقانه،اجتماعی و خانوادگی است. این سریال برای بار اول در ماه رمضان همان سال از شبکه دو پخش شد و به خاطر داستان متفاوت و بازیگران درجه یک بسیار مورد استقبال قرار گرفت.اکنون قرار است از ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ از شبکه تماشا پخش شود.

از جمله بازیگران سریال می توان به محمدرضا غفاری،الناز حبیبی،سوگل خلیق،بهزاد فراهانی،پریوش نظریه،حسام محمودی،علی اوسیوند،همایون ارشادی،کمند امیرسلیمانی،رویا جاویدنیا،مهران نائل و… اشاره کرد.

سریال دلدار عشق و عاشقی چند دختر و پسر از خانواده متوسط جامعه را بیان می‌کند که با معضلات نسل جوان از قبیل بیکاری و ازدواج دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. آرش تصمیم می‌گیرد اپلیکیشنی که در دوران تحصیل دانشگاه طراحی کرده است را به‌صورت گسترده راه‌اندازی و منتشر کند ولی به سرمایه و کمک افراد دیگر نیاز دارد. او با رونا همکلاسی خود برخورد دوباره‌ای خواهد داشت. آنها در دانشگاه هر دو به هم حس عاشقانه‌ای داشتند ولی آن را بروز نداده‌اند. داستان عاشقانه دیگری هم در این سریال است که مربوط به شادی خواهر آرش است که در محل کارش به جوانی علاقه‌مند می‌شود و درواقع مخاطب دو داستان عاشقانه موازی را در این سریال می‌بیند…

سریال دلدار از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال دلدار از شبکه تماشا

این سریال ۳۲ قسمتی از شنبه هرشب از ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ ظهر از شبکه تماشا پخش می شود.

از دیگر هنرمندان مجموعه می توان به نیما رئیسی،علیرضا آرا،پیمان مقدمی،مریم بوبانی،صحرا اسدالهی،وحید آقاپور،خیام وقار کاشانی،شادی مختاری،سجاد دیرمینا و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات