اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال کت فرمانده

0

سریال “کت فرمانده” سریال ایرانی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی شاهرخ قیصری است. این سریال مستند با موضوع مدافعان حرم در سال ۹۹ تولید شده و در هفته دفاع مقدم از شبکه دو سیما پخش میشود. در ادامه مطلب به معرفی سریال کت فرمانده و بازیگران و زمان و ساعت پخش و خلاصه داستان آن می پردازیم

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال کت فرمانده + داستان و زمان پخش

تصویربرداری سریال کت فرمانده به کارگردانی و تهیه‌کنندگی شاهرخ قیصری اوایل مردادماه سال جاری آغاز می‌شود تا در هفته دفاع مقدس و ایام محرم روی انتن شبکه دو برود.

اسامی بازیگران سریال کت فرمانده

بازیگران این مجموعه فرج الله گل سفیدی ، فاطمه آزادی، فرناز طباطبایی، هستی سرمستی، شیوا خسرومهر ، حمیدرضا علیزاده، اشکان هورسان، فاطمه شکری ، کیانوش گرامی ، فرحناز منافی ظاهر ، خشایار راد ، محمدهاشم پیروز، پریسا نصیری، سیدمسعودسید حسینی، رامتین مردانی، حسین اسماعیلی، مختار سائقی و خسرو خانی، امید رهبر، هادی رضایی، دریا مجیدی ، بهزاد صفری، شاهرخ قیصری، صفورا باقری … هستند.

اسامی بازیگران سریال کت فرمانده

 

موضوع و خلاصه داستان سریال کت فرمانده

این مجموعه در خصوص مدافعان حرم ساخته شده و حول محور رزمندگان و مدافعان حرم تولید میشود که به صورت ایپزودی خواهد بود

کتاب «رنج مقدس» نوشته نرجس شکوریان‌فرد و منتشر شده در انتشارات عهد مانا، حکایت دختری است که پدرش در مأموریت نظامی عراق و سوریه به سر می‌برد و به دلیل موقعیت شغلی پدر و دوری و نبود او، دختر در تضادهایی بین خانواده و اجتماع دست و پنجه نرم می‌کند. این کتاب به چاپ هفتم رسیده‌ است

خلاصه داستان و زمان پخش سریال کت فرمانده

سریال کت فرمانده چند قسمته؟

این سریال قرار است در ۳۰ اپیزود ۴۰ دقیقه ای درباره شهدای مدافع حرم ساخته شود و قصه هر اپیزود متفاوت است. این مجموعه داستانی برای پخش در هفته دفاع مقدس و ایام محرم آماده می‌شود.

زمان پخش سریال:

این سریال قرار است در هفته دفاع مقدس سال جاری از شبکه دو راهی آنتن شود.

سایر عوامل سریال:

عبارتند از نویسندگان: حسین گنج خانی و شاهرخ قیصری، سرپرست نویسندگان: محمدرضا داود نژاد، جانشین تهیه کننده: عارف اکبری راد، مدیر تولید: منصور ناظمی، مدیر برنامه ریزی: پریسا سهراب فر، دستیار کارگردان: حسین گنج خانی، مدیر تصویربرداری:فرزام گل سفیدی، مدیر صدابرداری :مسعود شاهوردی، طراح صحنه: ابوالفضل افشار، طراح گریم: سعید بخشی.

سریالی با موضوع مدافعان حرم

نظرات