ماجرای فیلم جنجالی مهاجرت هادی چوپان به آمریکا که خبرساز شد

0

ماجرای فیلم جنجالی مهاجرت هادی چوپان به آمریکا که خبرساز شد + جزئیات

در حالیکه خبر مهاجرت هادی چوپان به آمریکا از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است، اما این خبر صحت ندارد و آقای مستر المپیا جای نرفته و در ایران زندگی میکند.

مهاجرت هادی چوپان, همسر هادی چوپان

مهاجرت هادی چوپان

هادی چوپان پرافتخارترین ورزشکار پرورش اندام ایرانی طی پیام اینستاگرامی خبر مهاجرتش به آمریکا را تکذیب کرد و گفت: «خیلی‌ها به من می‌گویند حالا که آمریکا به تو ویزا داده است در همانجا بمان و موفقیت‌های بیشتری کسب کن. اما من این موفقیت را که در آن وطن فروشی باشد نمی‌خواهم. ایران همه زندگی من است. من بدون ایران می‌میرم.»

هادی چوپان، به تازگی مدال قهرمانی مستر المپیا را از آن خود کرد و توانست فاتح رقابت‌های مسترالمپیا در آمریکا شود و جایزه ارزشمند ۴۰۰ هزار دلاری این تورنمنت را از آن خود کند.

واکنش ها

این روزها به یکی از سوژه های اصلی شبکه اجتماعی تبدیل شده است و با شایعه مهاجرتش به آمریکا یک ویدیو قدیمی از این اسطوره پرورش اندام دوباره وایرال شده است. در این ویدیو هادی چوپان که حسابی احساساتی شده و اشک می‌ریزد می‌گوید: «خیلی‌ها به من می‌گویند حالا که آمریکا به تو ویزا داده است در همانجا بمان و موفقیت‌های بیشتری کسب کن. اما من این موفقیت را که در آن وطن فروشی باشد نمی‌خواهم. ایران همه زندگی من است. من بدون ایران می‌میرم.»

هادی چوپان بعد از کسب مدال طلای مستر المپیا هم آن را به مردم ایران و بانوان شریف کشورمان تقدیم کرده بود تا این حرکتش حسابی مورد تمجید قرار بگیرد.

نظرات