بازیگر نقش کودکی مژگان در سریال بچه مهندس ۱ کیست؟ + بیوگرافی و عکس بزرگسالی

1

بازیگر نقش کودکی مژگان در سریال بچه مهندس ۱ و پدر و مادرش کیست؟ + بیوگرافی نیوشا علیپور بازیگر نقش کودکی مژگان (مومو ) در سریال بچه مهندس ۱ و عکس بزرگسالی و جدید او را با چهره ای جدید و سوابق هنری و زندگی شخصی او را در ادامه میخوانید

بازیگر نقش کودکی مژگان در سریال بچه مهندس 1 کیست؟ + بیوگرافی و عکس بزرگسالی

بیوگرافی نیوشا علیپور بازیگر نقش کودکی مژگان در سریال بچه مهندس ۱ کیست

نیوشا علیپور بازیگر متولد ۲۰ تیر ۱۳۹۰ در زنجان است که در از کودکی وارد عرصه بازیگری شده و با بازی در فصل اول سریال بچه مهندس در نقش مژگان (مو مو) به شهرت رسید.

سوابق بازیگری

نیوشا علیپور در سال ۹۶ با پیشنهاد مربی بازیگری خود در فراخوان تست بازیگری سریال علی غفاری به نام بچه مهندس حاضر شد و از بین ۵۰۰ بچه برای بازی در نقش مژگان یا همان مومو در بچه مهندس انتخاب شد. او با بازی در این سریال به شهرت رسد و پس از آن در سریال ها و فیلم های زیادی از جمله زخم کاری و قصر شیرین و عنکبوت و نوبت لیلی و…. ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش مژگان در سریال بچه مهندس ۱

بیوگرافی بازیگر نقش مژگان در سریال بچه مهندس 1

مژگان یکی از دختران پرورشگاه خانه خورشید در فصل اول بچه مهندس است که بچه ها او را با نام مومو صدا می کنند و دختری که از کودکی به جواد جوادی علاقه دارد و عاشق کتاب خواندن است که به دلیل فرزند خواندگی در خانواده عباسی از جواد و محیط پرورشگاه دور می شود.

عکس بزرگسالی بازیگر نقش مژگان در سریال بچه مهندس 1

این عشق بین آنها تا جوانی و بزرگسالی باقی می ماند و تا اینکه جواد از او خواستگاری میکند، اما در نهایت این دو کودک در جوانی هرگز به هم نمی رسند و زندگی در خارج از کشور مژگان را خیلی عوض کرده و تفاوت و معیارهای آنها فرسخ ها از هم فاصله دارد.

گفتنی است که سریال بچه مهندس یک مجموعه تلویزیونی است که در ماه رمضان ۱۳۹۷ از شبکه ۲ سیما پخش می شد .

همچنین ببینید: بازیگر نقش کودکی جواد جوادی در بچه مهندس ۱ کیست؟ + بیوگرافی و عکس های بزرگسالی

بیوگرافی نیوشا علیپور بازیگر نقش مژگان در سریال بچه مهندس 1

داستان سریال در مورد سه دوره زندگی کودکی ، نوجوانی و جوانی شخصیت های اصلی داستان است .

نیوشا علیپور یکی از کودکانی است که در این سریال به ایفای نقش پرداخته است .

بچه مهندس یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که در چهار فصل تولید شده‌است. فصل نخست این مجموعه تلویزیونی نوشتهٔ سجاد ابوالحسنی و نگارش فیلمنامه فصل‌های دوم تا چهارم مجموعه تلویزیونی بر عهدهٔ حسن وارسته بوده‌است .

عکس های واقعی و بزرگسالی بازیگر نقش مژگان در سریال بچه مهندس 1

سه فصل این مجموعه تلویزیونی را علی غفاری و فصل چهارم آن را احمد کاوری کارگردانی کرده و سعید سعدی هم تهیه و تولید مجموعه تلویزیونی را بر عهده داشته‌است. فصل دوم این مجموعه نیز از دی ماه ۹۷ پخش آن شروع و در بهمن ۹۷ به پایان رسید و فصل سوم این مجموعه در ماه رمضان ۱۳۹۹ و فصل چهارم بچه مهندس در ماه رمضان ۱۴۰۰ پخش شد.

1 دیدگاه در “بازیگر نقش کودکی مژگان در سریال بچه مهندس ۱ کیست؟ + بیوگرافی و عکس بزرگسالی

  1. سامیار گفت:

    فصل اولش خوب بود ولی دیگه فکر نکنم فصل دومش خوب باشه.

نظرات