اسامی و بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان سریال باخانمان

0

سریال باخانمان به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی برای پخش از شبکه سه سیما در ژانر کمدی و طنز ساخته می شود که در ادامه خلاصه داستان و معرفی و اسامی بازیگران به همراه بیوگرافی و عکس های سریال و عوامل و تیتراژ تعداد قسمت های سریال با خانمان و زمان دقیق پخش و قسمت آخر آن را در مجله حرف تازه میخوانید.

سریال با خانمان | اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان (ایرانی) + خلاصه داستان و زمان پخش

خلاصه داستان سریال باخانمان

سریال «باخانمان» جدیدترین همکاری زینب تقوایی و برزو نیک نژاد پس از تجربه موفق «دودکش» است و فیلمنامه نویسی سریال را نیز امیر برادران در اولین تجربه همکاری خود با نیک نژاد خود بر عهده دارد و پیش از این نیز نویسنده «مسافران»، «ساختمان پزشکان»، «در حاشیه»، «هیولا» بوده است

معرفی کامل سریال باخانمان

سریال طنز «باخانمان» نوشته امیر برادران، به کارگردانی بروز نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی به زودی و از اوایل زمستان سال جاری جایگزین سریال «شرم» در شبکه سه سیما خواهد شد. سریالی که ستاره‌های تلویزیونی مثل حسن پورشیرازی و افسانه بایگان را بعد از مدت‌ها با سریالی طنز به تلویزیون برمی‌گرداند.

اسامی بازیگران سریال باخانمان

از جمله بازیگران اصلی این سریال شهره لرستانی, حسام محمودی, الهام اخوان, امیر آتشانی, امیرحسین طاهری, فرزانه سهیلی, مهناز کرباسچیان, (با حضور) سعید امیرسلیمانی, شهرام شکیبا, خسرو احمدی و … می باشند

بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان

تعداد قسمت های سریال

مجموعه باخانمان ۳۰ قسمت است . قرار است «باخانمان» از ۹ دی‌ماه، پخش خودش را آغاز کند. این سریال از اوایل مردادماه همزمان با عید غدیرخم در شمال تهران با حسن پورشیرازی کلید خورد.

گفتنی است که تصویربرداری این سریال ۳۰ قسمتی هنوز به پایان نرسیده است و طبق برنامه ریزی ها تصویربرداری آن تا پایان دی ماه طول خواهد کشید.

برزو نیک نژاد کارگردان باخانمان

سریال با خانمان | اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان (ایرانی) + خلاصه داستان و زمان پخش

در کارنامه تقوایی تهیه کنندگی آثاری مثل سریال های دودکش، مدینه، پشت بام تهران و زیر پای مادر و چند پروژه تلویزیونی در دهه ۸۰ از جمله مجموعه مستند جریان ساز ۳۶۰ درجه، بانوی آفتاب، جاده غلات و … به چشم می خورد.

تقوایی پارسال فیلم سینمایی سمفونی نهم را نیز در جایگاه تهیه کننده روی پرده داشته است. بیشتر ساخته های با نیک نژاد با استقبال همراه بوده و از فیلم و سریال های پر بیننده بوده اند

برزو نیک نژاد کارگردان سریال باخانمان

برزو نیک نژاد کارگردانی دردسرهای عظیم ۱و ۲، ساخت ایران ۲ و … و فیلم‌ های سینمایی ناخواسته، زاپاس، لونه زنبور و هزارپا و  «دودکش»، «مدینه»، «پشت بام تهران» و «زیر پای مادر»… بر عهده داشته و فیلم دوزیست نیز از آثار بخش مسابقه جشنواره فجر بود. اکنون در مقام کارگردان سریال «باخانمان» را برای شبکه سه ساخته است.

زمان پخش سریال باخانمان

سریال «باخانمان» قرار است از شبکه سه سیما روی آنتن رود زمان پخش سریال باخانمان نیز سه شنبه ۹ دی ماه اعلام شده است و قرار است ساعت ۸:۴۵ از شبکه سه سیماپخش میشود.

حسن پورشیرازی در با خانمان

حسن پورشیرازی بازیگر با خانمان

حسن پورشیرازی متولد ۱۳۳۶در شیراز، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و دانش آموخته بازیگری و کارگردانی تئاتر است.

او با مهناز افضلی که بازیگر تئاتر و دانش آموخته هنر از دانشگاه تهران است، ازدواج کرده و پسری به نام آرین دارد.

حسام محمودی بازیگر سریال باخانمان

حسام محمودی بازیگر سریال باخانمان

حسام محمودی متولد یکم فروردین ۱۳۶۵ در تهران و دانش آموخته رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است.

از جمله سریال های تلویزیونی که حسام محمودی در آنها حضور داشته است سرگذشت و دل‌دار و لحظهٔ گرگ و میش و سایه‌بان، شکوه یک زندگی گاهی به پشت سر نگاه کن، زعفرانی و گاندو … می باشد

الهام اخوان در مجموعه با خانمان

الهام اخوان در مجموعه با خانمان

 

الهام اخوان متولد ۹ شهریور ۱۳۶۷ در تهران و دانش آموخته تئاتر و کارگردانی تئاتر است که فعالیت بازیگری خود را از از سال ۱۳۸۳ با تئاتر شروع کرده و علاوه بر بازیگری سالها به عنوان منشی صحنه فعالیت کرده است.

الهام اخوان در سال ۱۳۹۷ در فیلم دوزیست برزو نیک نژاد و سعید خانی بازی کرده و این ودمین همکاری او با این کارگردان است

فرزانه سهیلی در سریال با خانمان

فرزانه سهیلی در با خانمان

فرزانه سهیلی بازیگر و نویسنده تئاتر اهل اصفهان است که این روزها در سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک نژاد نقش آفرینی می کند.

افسانه بایگان بازیگر سریال باخانمان

افسانه بایگان بازیگر سریال باخانمان

افسانه بایگان بازیگر ایرانی در ۲۶ دی ۱۳۴۰ در تهران به دنیا آمده و در زمان رژیم پهلوی و قبل از انقلاب یک دوره به عنوان دختر شایسته انتخاب شده است.

شهرام شکیبا

شهرام شکیبا بازیگر با خانمان

شهرام شکیبا مجری و استاد ادبیات متولد ۱۷ آبان ۱۳۵۱ در تهران است.
شکیبا دوبار ازدواج کرده و همسرش اولش مهسا ملک مرزبان مجری بوده که با داشتن یک پسر به نام علی از هم جدا شدند.

امیر آتشانی بازیگر با خانمان

امیر آتشانی در با خانمان

امیر آتشانی، بازیگر و کارگردان تئاتر سینما و تلویزیون در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل فوق دیپلم بازیگری از آموزشگاه هنر نیاوران در سال ۱۳۷۰، لیسانس سینما در سال ۱۳۷۶ و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس در سال ۱۳۸۲ می باشد.او با سریال پس از باران به شهرت رسید

آیسا نوری بازیگر خردسال سریال

آیسا نوری بازیگر خردسال سریال

مهناز کرباسچیان بازیگر سریال باخانمان

مهناز کرباسچیان بازیگر سریال باخانمان

خسرو احمدی

خسرو احمدی در با خانمان

 

خسرو احمدی (زاده ۱۳۴۲ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. احمدی بازیگری است که در دهه ۶۰ در برنامه های کودکی بازی کرده است و بیشتر او را با این چهره می شناسند.

خسرو احمدی اخیرا تهیه کنندگی دو نمایش را نیز برعهده گرفته است به نام های شب بخیر آقای کیارستمی و شازده فیل هوا می کند که پسر او کارگردانی این دو نمایش را بر عهده داشته است.

دیگر عوامل:

عوامل اصلی این پروژه تلویزیونی عبارتند از: مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، مدیر تولید: مهدی بدرلو، طراح صحنه: مهدی سعیدی، تدوین: مهدی سعدی، طراح چهره پردازی: مرتضی کهزادی، طراح لباس: الهام شعبانی، مدیر برنامه ریزی: حامد مختاری، دستیار یک کارگردان: نوید صلاحی، منشی صحنه: فرشته حجازی، مدیر تدارکات: حسین میرزامحمدی، عکاس: محمد تقوایی، برنامه ریز: مهدی قاسمی، دستیار کارگردان: فراز عمومی، مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.

نظرات