خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال روزگار خوش حبیب آقا + زمان پخش از شبکه تماشا

0

“روزگار خوش حبیب آقا″، سریال خاطره انگیز ایرانی به کارگردانی مهدی مظلومی و سعید آقاخانی و تهیه کنندگی علی لدنی است. این سریال محصول سال ۱۳۸۵ و در ژانر کمدی  و اجتماعی ساخته شده است. سریال روزگار خوش حبیب آقا که در نوروز سال ۸۶ از شبکه یک سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن شبکه تماشا و آی فیلم برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال روز گار خوش حبیب آقا و اسامی و بیوگرافی بازیگران نقش های حبیب آقا و شکوه و سارا و فرهاد می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال روزگار خوش حبیب آقا

روزگار خوش حبیب آقا نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی مشترک سعید آقاخانی، مهدی مظلومی و نویسندگی سعید آقاخانی؛ که در نوروز ۱۳۸۶ از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.این سریال در تیر ماه ۱۴۰۱ برروی شبکه تماشا می رود.

زمان پخش روزگار خوش حبیب آقا از شبکه تماشا

🔹 پخش : از اول تیر ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۲۳

🔸 بازپخش : ساعات ۵ و ۱۱

خلاصه داستان

سریال “روزگار خوش حبیب آقا” روایتگر کارمندی به نام “حبیب آقا” است که زندگی شرافت‌مندانه‌ای دارد و برخلاف برخی از اطرافیان خود حاضر نیست از موقعیت خود برای کسب درآمد بیشتر سوء استفاده کند و به همین دلیل دچار مشکلات و مسائلی می‌شود.

 اسامی بازیگران سریال روزگار خوش حبیب آقا

سریال حبیب آقا یک سریال شخصیت محور است و ماجراها و رویدادهای آن بر اساس محوریت یک شخصیت شکل می‌گیرد. این شخصیت همان “حبیب آقای کارمند” است که نقش او راهم زنده یاد سیروس گرجستانی ایفاء می‌کند. مظلومی تلاش کرده تا پایه سریال خود را بر طنز موقعیت قرار دهد و کمتر از طنز کلامی استفاده کند.

 

اسامی بازیگران سریال روزگار خوش حبیب آقا به همراه نقش

خلاصه داستان سریال روزگار خوش حبیب آقا

 

دیگر عوامل

کارگردان: مهدی مظلومی و سعید آقاخانی، تهیه کننده: علی لدنی، نویسنده: سعید آقاخانی، طراح صحنه: گلرخ حقیقی، طراح گریم: جهانجو جعفری، مدیر تصویربرداری: امیر جوزدانی، تصویربردار: میثم مظلومی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، مدیر تدارکات: شهنام صلح جو، مدیر برنامه ریزی: شهرام شاه حسینی، تدوین: مهدی اسلامی، دستیار کارگردان: مهرداد یزدانی و امیرحسین باقر عشقی، منشی صحنه: فهیمه کرمی، آهنگساز: حسین فاضل، مدیر تولید: ابوالفضل نصیر.

 

نظرات