اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم فسیل با نقش ها + خلاصه داستان و عکس

0

خلاصه داستان فیلم فسیل با اسامی بازیگران و بیوگرافی + عکس ها

داستان فیلم سینمایی فسیل درباره سه رفیق صمیمی بوده که به شدت به یکدیگر واببسته هستند این سه رفیق در دهه ۵۰ زندگی میکنند که برای انها اتفاقاتی رخ میدهد که تلاش میکنند به کمک یکدیگر مشکلات را حل کرده و چالش ها را از پیش رو بردارند.
فیلم فسیل : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم فسیل همراه با اسامی عوامل با بازی بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم فسیل

این فیلم به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. فیلمنامه اولیه این فیلم توسط کریم امینی، علی باطنی و آرمین طهماسبی نوشته شده و نگارش نهایی آن را حمزه صالحی انجام داده است. اکنون قرار است این مجموعه از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ برای نوروز ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور اکران شود.

خلاصه داستان فیلم فسیل

این فیلم در دهه‌های قبل از انقلاب اتفاق می‌افتد…

خلاصه فیلم فسیل

اسامی بازیگران فیلم فسیل

بهرام افشاری

زادهٔ ۶ خرداد ۱۳۶۶ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ حضور پررنگ‌تری پیدا کرد و به شهرت بسیار زیادی رسید. از جمله آثار او می توان به دل،راز بقا،آسمان من،صحنه زنی،سگ بند،کارگر ساده نیازمندم،عصبانی نیستم و… اشاره کرد. ناگفته نماند او با ۱۹۸ سانتی متر قد بعنوان قد بلندترین بازیگر شناخته می شود. همچنین ایشان در سریال پایتخت تکیه کلام مشهوری داشت که بیشتر در حالات عصبانی و غیرتی می گوید «اَی خِدا» این لفظ حسابی در بین مردم جا افتاد.

بازیگران فیلم فسیل

بهرام افشاری بازیگر نقش اصلی فیلم ایرانی فسیل

الناز حبیبی

زاده ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.از جمله آثار ایشان میتوان به ژن خوک،خجالت نکش،زاپاس،رفیق بد،دوپینگ،پرتاران،دردسرهای عظیم،دودکش،تا ثریا،فاصله ها،روزی روزگاری مریخ و… اشاره کرد. او سال ۱۳۹۱ وقتی ۲۴ ساله بود با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد اما متاسفانه این ازدواج به جدایی ختم شد.

فیلم ایرانی فسیل

الهه حصاری

الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. این هنرمند کشورمان فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی در مقطع کاردانی و زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی می باشد و چهره و حالت چشمهایش او را متفاوت از سایر بازیگران کرده است.

الهه حصاری به دلیل علاقه به رشته بازیگری از دوران دبیرستان در گروههای تئاتر مدرسه شرکت کرد و بعدها کلاس های بازیگری موسسه فرهنگی هنری «چهره های ماندگار» رفت.

دیگر عوامل

متاسفانه اطلاعاتی در دسترس نیست

نظرات